Vuohen kuvaOnko siinä se aasin kuva?
Vuohen kuvaOnko siinä se aasin kuva?
Se on vaan määrästä kiinni. Oli olut mitä merkkiä tahansa (paitsi budweiser) niin yleensä jo kuudes viimeistään maistuu ihan kelvolliselta.
Kato kun määritteistä osui vain yksiUnelmieni vaimohan on 85-vuotias sydänvikainen perijätär joka omistaa viinakaupan.
Hain tänään kaulaketjun
jonka palautin viime viikolla kun siinä oli joku piikki ja tilattiin uusi ja nyt laittoivat lisää piikkejä entisen kaveriksi.
Joo ja voishan niitä olla hyviäkin oluita jos ostais ja maistais jotain muita kuin niitä perusoluita.
Mut en mä tykkää enää siideristäkään ja siitäkin joskus tykkäsin.
Kukaan ei ole täydellinen.Kato kun määritteistä osui vain yksi
Sydänvikainen
Pahalle mutt sitä ei saa sanoo täällä ääneen tai tulee ikäviä mulkaisujaen muista enää mille keskikalja maistuu.
Yyymmhhh...toikin ihan riippuu...jos on tarjolla esim todella hyvä pihvi, joku medium enintään, lisukkeineen ja siihen kaveriksi punaviinilasillinen niin - on makusinfoniat kohdillaanOlut on ainakin kymmenen kertaa parempaa kuin mikään punaviini.
Mä viimosimmaksKukaan ei ole täydellinen.
En oo kyllä niin kettään pahalla silimällä mulukassu!Pahalle mutt sitä ei saa sanoo täällä ääneen tai tulee ikäviä mulkaisuja
No et sinä mutta muutama muuEn oo kyllä niin kettään pahalla silimällä mulukassu!
Ainoo olut mitä maistelen on joku ale cocki..enkä mä osaa kirjottaa sitä nimeekään oikein useamman cockin jälkeen, tiiän tiiän...joskus maistoin sekä hinttivichyä - opin uuden sanan- että cockia molemmin käsin niin ei niistä jääny mitään jälkimakua suuhun
noita upsaidereita ja ottolonkeroitaMitä on hinttivichy?
Novellen sitruunanmakuinen kivennäisvesi oo hinttejä ees nähnykkään En kyllä uskalla sulle antaa alapeukkua, tiiä mitä sitte tapahtuu...pieksät vielä joku kerta pekonipaketilla
Kiristääköhän niillä nyt jossain lihaksessa?No et sinä mutta muutama muu
Juu ei
Aaaa(tarttui Majurista ) ...nuitako se tarkotti..mä luulin että niitä makuvichyjänoita upsaidereita ja ottolonkeroita
No et sinä mutta muutama muu
En tykkää kuivistakaan siidereistä.Ootko kuivia siidereitä maistellu?
Kiristääköhän niillä nyt jossain lihaksessa?
Ois varmaan kysyntää magnesiumpitoiselle vichylle
makuvichythän on oivaa juotavaaAaaa(tarttui Majurista ) ...nuitako se tarkotti..mä luulin että niitä makuvichyjä