Mie en kyllä keksi paljo helpompaa hommaa ku miehenä olo
Miehenä olemista ei o tehty mitenkään helpoksi.
Miehenä olemista ei o tehty mitenkään helpoksi.
Meinasit saada mut nalkkiin?Mikä oli sitten ongelma.
Ja Mariska Hargitay on cool. Very cool.Ai niin piti lisätä että Christopher Meloni on aika syötävä meloni
Mutt eihän se ole piittaamattomuutta jos ei anna hyväkskäyttää itseään. Siinä tekee karhunpalveluksen hyväkskäyttäjille kun antaa heidän jatkaa touhujaan. Sitä paitsi koitahan alkaa arvostamaan ittees ihmisenä, se mitä virheitä me tehään ei tartte olla lopullista vaan sä voit päättää, että haluat muuttua ihmisenä...valinta se on eikä mitään muuta.Meinasit saada mut nalkkiin?
Ehei neitokainen, ei se noin helposti käy.
Mulle ei olis mikään helpompaa kuin lakata piittaamasta maailmasta tai ihmisistä lähelläni.
Mut kuka mä sen jälkeen olisin?
En ainakaan mä.
Pelkkä rikkahippunen jota tuuli puhaltaa jos puhaltaa.
Tietämättömyyteni naisista on pohjaton.Eivät.
Mitä muuta tarvitsee tietää.
Älä sitten valita jos on hyväksikäytetty olo.Meinasit saada mut nalkkiin?
Ehei neitokainen, ei se noin helposti käy.
Mulle ei olis mikään helpompaa kuin lakata piittaamasta maailmasta tai ihmisistä lähelläni.
Mut kuka mä sen jälkeen olisin?
En ainakaan mä.
Pelkkä rikkahippunen jota tuuli puhaltaa jos puhaltaa.
Tietämättömyyteni naisista on pohjaton.
Epäilen, että ex- rouvakultani joskus kävi salaa kakalla, kun mun piti rakentaa kaksi vessaa. En kyllä voi olla varma.
Kaunis nainen,vaikka ite oonkin heteroJa Mariska Hargitay on cool. Very cool.
Mua kiinnostaa enemmän se kokonaisuus, ei kauneus. Ihmisen "kauneus" on aika tylsää.Kaunis nainen,vaikka ite oonkin hetero
Et voi ollaKaunis nainen,vaikka ite oonkin hetero
Mua kiinnostaa enemmän se kokonaisuus, ei kauneus. Ihmisen "kauneus" on aika tylsää.
Upea poliisi.
Joo,totta kokonaisuus ratkaiseeMua kiinnostaa enemmän se kokonaisuus, ei kauneus. Ihmisen "kauneus" on aika tylsää.
Upea poliisi. Oikea nainen.
joo piilobii vissiinEt voi olla
Hitsi,tarvis kai jotain ruokaa kyhätä kun en oo syöny tänää.Tää päivä menny niin nopeesti kun ollu sadepäivä niin aamul pesin parvekkeen ja sit siivoilin muuten.No,homma jatkuu vielä viikonloppuna jonkun verran kun tänää en enää tee mitää et nyt alko ilta mulla.
Jos mä osaan, pystyn ja kykenen niin mä en jätä ketään pulaan.Älä sitten valita jos on hyväksikäytetty olo.
Kyllä tässä ketjussa muutkin auttavat lähimmäisiään, ovat ihmisiä.
Sun kommenteista saa kuvan että joku käyttää vain toistuvasti hyväksi. Mitä se sellanen touhu on.
Mäkö tekisin karjalanpaistia....Suosittelen karjalanpaistia
Voimahan on vaan valitusta aseesta kiinni.Mua kiinnostaa enemmän se kokonaisuus, ei kauneus. Ihmisen "kauneus" on aika tylsää.
Upea poliisi. Oikea nainen, en osaa sanoa, jotain siinä on. voimaa.
Mäkö tekisin karjalanpaistia....