The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meinasit saada mut nalkkiin?
Ehei neitokainen, ei se noin helposti käy.

Mulle ei olis mikään helpompaa kuin lakata piittaamasta maailmasta tai ihmisistä lähelläni.
Mut kuka mä sen jälkeen olisin?
En ainakaan mä.
Pelkkä rikkahippunen jota tuuli puhaltaa jos puhaltaa.
Mutt eihän se ole piittaamattomuutta jos ei anna hyväkskäyttää itseään. Siinä tekee karhunpalveluksen hyväkskäyttäjille kun antaa heidän jatkaa touhujaan. Sitä paitsi koitahan alkaa arvostamaan ittees ihmisenä, se mitä virheitä me tehään ei tartte olla lopullista vaan sä voit päättää, että haluat muuttua ihmisenä...valinta se on eikä mitään muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Meinasit saada mut nalkkiin?
Ehei neitokainen, ei se noin helposti käy.

Mulle ei olis mikään helpompaa kuin lakata piittaamasta maailmasta tai ihmisistä lähelläni.
Mut kuka mä sen jälkeen olisin?
En ainakaan mä.
Pelkkä rikkahippunen jota tuuli puhaltaa jos puhaltaa.
Älä sitten valita jos on hyväksikäytetty olo.
Kyllä tässä ketjussa muutkin auttavat lähimmäisiään, ovat ihmisiä.
Sun kommenteista saa kuvan että joku käyttää vain toistuvasti hyväksi. Mitä se sellanen touhu on.
 
Viimeksi muokattu:
Hitsi,tarvis kai jotain ruokaa kyhätä kun en oo syöny tänää.Tää päivä menny niin nopeesti kun ollu sadepäivä niin aamul pesin parvekkeen ja sit siivoilin muuten.No,homma jatkuu vielä viikonloppuna jonkun verran kun tänää en enää tee mitää et nyt alko ilta mulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Älä sitten valita jos on hyväksikäytetty olo.
Kyllä tässä ketjussa muutkin auttavat lähimmäisiään, ovat ihmisiä.
Sun kommenteista saa kuvan että joku käyttää vain toistuvasti hyväksi. Mitä se sellanen touhu on.
Jos mä osaan, pystyn ja kykenen niin mä en jätä ketään pulaan.
Valuvika.
Se on vaan kummallista, että puhelimeni ei soi ennen kuin kaikki paremmat kaverit on soitettu läpi ja vasta viimeisenä soitetaan Aksulle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä