Toivottavasti et tule kipeäksi.Ihankun ois kipeeks tulossa, lihaksiin koskee ja nielu on turvoksissa
Miekään en oo vielä kahtonut,mut meinaan jossain vaiheessa.Mä oon monta kertaa aatellut kattoo sen, mutt sitten on joten aristellut kun tietää että se perustuu tositapahtumiin
Slurps Oho, lipsahti vahingossa.Ärr ja Murr
Toivottavasti et tuu kipeeksi.Ihankun ois kipeeks tulossa, lihaksiin koskee ja nielu on turvoksissa
En tahdo itteäni muuttaa.No sinä sinä, kukas muu.
Mutta tietenkin teet kuten itse haluat.
No tämä.Ai nii... famille ja miksei softyllekin.
Kun se oikea osuu kohdalle niin sit ei enää tartte ihmetellä yhtään mitään. Korkeintaan sitä, että pitikö elää näin vanhaksi tajutakseni näinkin yksinkertainen asia.
Minä paraskin puhuja... mutta mä tiedän, että Peppi on olemassa. Löytäminen on sit pieni ongelma.
Mut ei kullankaivajakaan laita lapiota hiekkaan jos ei usko kultaa löytyvän.
Ja kun sä tarttet apua niin varmasti kiität kun opetit mut sanomaan ei?Haluatko kruunun?
Opettele mieluummin sanomaan ei.
Puheistasi saa sen kuvan että kyseessä on joku hyväksikäyttäjä eikä ystävä.Ja kun sä tarttet apua niin varmasti kiität kun opetit mut sanomaan ei?
Onneksi naisena oleminen on tehty ruusuilla tanssimiseksi.En tahdo itteäni muuttaa.
Toisaalta en tahdo olla nyhverö tossukka.
Vielä vähemmän kotivääpeli.
Kaikista vähiten seksiä vinkuva idiootti.
Miehenä olemista ei o tehty mitenkään helpoksi.
Mutta kannattaa kuitenkin miettiä ketä auttaa ja ketä ei.En tahdo itteäni muuttaa.
Toisaalta en tahdo olla nyhverö tossukka.
Vielä vähemmän kotivääpeli.
Kaikista vähiten seksiä vinkuva idiootti.
Miehenä olemista ei o tehty mitenkään helpoksi.
Hauskaa iltaa!Tämä vielä ja sitten kaupunkia kohti
Onneksi naisena oleminen on tehty ruusuilla tanssimiseksi.
Jos mä osaan tai voin niin en mä apuani epää.Puheistasi saa sen kuvan että kyseessä on joku hyväksikäyttäjä eikä ystävä.
No sitten ymmärrän miten pystyt olankohautuksella sivuuttamaan matujen toimesta raiskatut, pahoinpidellyt ja tapetut lapset + naiset. :/Jos mä osaan tai voin niin en mä apuani epää.
Koskaan.
Se tekee minusta hyvän tai huonon tai hyväksikäytettävän, mutta mun ei koskaan tartte puntaroida omatuntoni kanssa. Jota mulla ei edes ole.
Juu, mut naisetkin saa käydä kakalla. Vai käyvätkö?Onneksi naisena oleminen on tehty ruusuilla tanssimiseksi.
Mikä oli sitten ongelma.Jos mä osaan tai voin niin en mä apuani epää.
Koskaan.
Se tekee minusta hyvän tai huonon tai hyväksikäytettävän, mutta mun ei koskaan tartte puntaroida omatuntoni kanssa. Jota mulla ei edes ole.
Jos sä ymmärrät ylipäänsä yhtään mitään niin se on ihme.No sitten ymmärrän
Melonia,melonia.... M E L O N I A
Namm
Eivät.Juu, mut naisetkin saa käydä kakalla. Vai käyvätkö?
Enhän minä edes tiedä naisista muuta kuin ruusun tuoksun.
Niin miekin ( syötävistä )Mä tykkään meloneista
Mä tykkään meloneista