Hei minäpä kävin tänään kanssa kirjastossa!
..ja lainasin kaikkia muita kirjoja paitsi en niitä mitä alunperin menin lainaamaan...
..ja lainasin kaikkia muita kirjoja paitsi en niitä mitä alunperin menin lainaamaan...
Asioita on hoitettu.Päivää kettinkiin.
Asioita hoidettu ja kaffetta juatu.
Ilmaiskirjasaaliina Paasikiven päiväkirjat 1&2
EtHeräsin....köhän mä vieläkään
Siltä se vähän itsestänikin tuntuu
Ei kannata nukkua päivällä. Tulee tokkurainen olo.Siltä se vähän itsestänikin tuntuu
Niin niin mutku immunmämmynmömmyy *mutisee*Ei kannata nukkua päivällä. Tulee tokkurainen olo.
Lunishan se siinäkukas palstailija tämä nyt olikaan?
Saitko munaa?Iltaa itse kullekin!
Hormoni/ menkkaitkua,luin netistä surullisen jutun äidistä hylkäsi ja hautasi vauvan metsään,onneksi vauva pelastui kuitenkin.Mikäs nyt on?
https://www.hiiraan.com/Hormoni/ menkkaitkua,luin netistä surullisen jutun äidistä hylkäsi ja hautasi vauvan metsään,onneksi vauva pelastui kuitenkin.
Menkat saa herkitystymään välillä & itkemään
Hormoni/ menkkaitkua,luin netistä surullisen jutun äidistä hylkäsi ja hautasi vauvan metsään,onneksi vauva pelastui kuitenkin.
Onneks on kuitenki aina ohimenevää.Niimpä
Joo,onneksi on.Onneks on kuitenki aina ohimenevää.
Älä lue sellasia juttuja,ainakaan kun oot herkillä.Mä yritän vältellä tollasten lukemista aina kun ne on niin karmeita juttuja.Hormoni/ menkkaitkua,luin netistä surullisen jutun äidistä hylkäsi ja hautasi vauvan metsään,onneksi vauva pelastui kuitenkin.