...äläs sano ettei mahtuis kerta muitakin...ulokkeita on sinne tungettuSe on vaan peukku, ei mahdu edes lauteiden väliin.
Tai en ole kokeillut, huomenna voin yrittää.
Meinaat sitten Jarpiksi Jarpin paikalle*väistelee jo alapeukkua*
...äläs sano ettei mahtuis kerta muitakin...ulokkeita on sinne tungettuSe on vaan peukku, ei mahdu edes lauteiden väliin.
Tai en ole kokeillut, huomenna voin yrittää.
Täytyy ottaa kännykkä vissiin lauteille, jos munaa isompi peukku jääkin kiinni....äläs sano ettei mahtuis kerta muitakin...ulokkeita on sinne tungettu
Meinaat sitten Jarpiksi Jarpin paikalle*väistelee jo alapeukkua*
No nih!!
Kuunnelkaa nyt järjen ääntä!!
Kiitos, AaKoo..
Se on hyvää.Mäkkäristä kävin hakemassa double bacon hampurilaisen, suosittelen
Sulla on maggarasoppaa, sit riisut ittesi nakuksi ja pujahdat suihkuun...Mä pujahdan suihkuun.
Siis mihin sä neitokainen oikein peukkuasi vertaat?Täytyy ottaa kännykkä vissiin lauteille, jos munaa isompi peukku jääkin kiinni.
Soppa on melkein loppu. Nopein pääsee pesemään. Ja nyt menoks -->Sulla on maggarasoppaa, sit riisut ittesi nakuksi ja pujahdat suihkuun...
Eikä postilaatikossani ole ensimmäistäkään viestiä mis tarvittais sopan koemaistajaa tai selämpesijää.
Hmph.
Palstalaisten muniin?Siis mihin sä neitokainen oikein peukkuasi vertaat?
Kyllä mullakin sormi saattaa jäädä vaikka oven väliin.
Mites tuonkin ny tulkitsee?Soppa on melkein loppu. Nopein pääsee pesemään. Ja nyt menoks -->
Urosotuksia on palstalla niin vähän, että edes teoriassa otantasi ei voi olla suuri.Palstalaisten muniin?
Niin ovat, onneks mulla on sentään vielä tolkkuTe ootte ihan tolkuttomia
Eikö ns vakkareista kolmasosa ole miehiä.Urosotuksia on palstalla niin vähän, että edes teoriassa otantasi ei voi olla suuri.
Niin ollaan, onneks mulla on sentään vielä tolkuttomampi olo
On Suomestakin löydetty joskus muinaisia viikinki jätteitä..muistaakseni Vaasasta.Viikinki? Ei suomalaiset olleet viikinkejä.
Olen suomalaisen metsäkansan lihaksikas selkäinen persjalka.
Onneks tämä Elena on vesiselevä, itse olen ihan tuitui ja nakit silmillä tänään
Mä kävin iltakävelyllä auringonpaisteessa ja letit heiluenMäkkäristä kävin hakemassa double bacon hampurilaisen, suosittelen
Mie en ala *konttaa kännissä saunanlaiteille nukkumaan*