The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äläs nyt muru =)

Ei yhteistä huushollia, ei lisää perheenlisäystä. Kahden aikuisen yhteistä aikaa, harrastuksia, matkoja ja muuta..

Sää aattelit vaan jousientestausta?
Niin no sitäkin ;)
enkä ajatellut :stick: (ainakaan pelkkää sitä) :)

ja ei tuokaan kauhean kiva olisi jos ei olisi yhteistä huushollia, tai mistä sitä koskaan tietää miltä sellainen tuntuisi :D

perheenlisäystä, hmm, en usko että enää :)
mutta tuossakin vannomatta paras :D

yhteistä aikaa, harrastuksia ja matkoja, juu sitten kun lapset ei asu enää kotona on enemmän aikaa tuollaisille :D
 
Viimeksi muokattu:
siis joku huoltiksen typy oli myynyt alaikäiselle velaksi bensaa?

älä maksa
Joo, mun piikkiin. On ennen sinne saanut hakea ihan luvallisesti, niin eihän sitä eroa nyt yhtäkkiä voi huoltoasema tietää... Ihan oma moka multa, olen sanonut, että saa ottaa välillä, jos luvan kysyy. Eipä ole kysytty.

Ja kyllä maksan, huoltiksen omistaja tuttu, eikä todellakaan hänen vikansa.
 
Joo, mun piikkiin. On ennen sinne saanut hakea ihan luvallisesti, niin eihän sitä eroa nyt yhtäkkiä voi huoltoasema tietää... Ihan oma moka multa, olen sanonut, että saa ottaa välillä, jos luvan kysyy. Eipä ole kysytty.

Ja kyllä maksan, huoltiksen omistaja tuttu, eikä todellakaan hänen vikansa.
no pakkohan se on sitten maksaa jos olet aiemmin luvannut etkä ole ottanut lupaa pois

me on tehty niin että poika ostaa poltot aina omalla kortilla ja mä maksan sille takaisin jälkeenpäin jos niikseen harkitaan
 
Kysynpä siitä ketjutapaamisesta että onko hankalaa vaihtaa päivää päiviksi 3.5 tai 17.5? Ovat perjantaipäiviä.
Toisillehan olisi perjantai parempi, toisille lauantai...
Itsepähän ehdotin sitä 24.5 mutta nyt en osaa sanoa tuosta päivästä onnistuuko lähteminen.

eli päiväehdotukset

3.5
17.5
(24.5)
:attn:

ruutis laittoi että pe 17.5 kävis?
ruutikselle tullut myös jotain 24.5 päivälle
 
Nyt paljastan teille ehkä säälittävimmän herkkuhimokohtaukseni ikinä. Tapahtui minuutti sitten.

A-studiossa puhutaan alkoholismista, ja kuvassa oli AA-kerhon kokous. Niillä oli pöydällä tarjolla montaa erilaista keksiä ja pullaa, ja hetken ajattelin että "Olisinpa tuolla." :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä