The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
olleet joko liian kylmässä tai liian lämpimässä?
Vaikee sanoa, ku haettiin poikien kanssa ne kaupasta just ja sit kaadoin pellille. Mä luulen kyllä, että kun nuo esipaistetaan tehtaalla, nii tuo satsi on unohtunu vähä liian pitkäks aikaa sinne rasvakeittimeen.. Laitoin kuvan kera palautetta firmalle, koska eihän noita voi syödä, ku maistuu ihan palaneille.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28191165:
Vaikee sanoa, ku haettiin poikien kanssa ne kaupasta just ja sit kaadoin pellille. Mä luulen kyllä, että kun nuo esipaistetaan tehtaalla, nii tuo satsi on unohtunu vähä liian pitkäks aikaa sinne rasvakeittimeen.. Laitoin kuvan kera palautetta firmalle, koska eihän noita voi syödä, ku maistuu ihan palaneille.. :/
pitäisi olla läpinäkyvät pussit, että näkee mitä ostaa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mun lääkärin lausunto on nyt mulla. Mielenkiintoista nähdä mihin työkkäri mut nyt sitten laittaa.

Lausunnossa lukee mm. näin :

Potilas ei pärjää sairautensa takia fyysisesti raskaassa työssä. Toisaalta pitkään jatkuva staattinen istuminen ja paikallaan seisominenkaan ei ole hyväksi. Suosittelen potilaalle fyysisesti kevyttä työtä,johon liittyisi mielellään myös liikkumista ja kävelyä.Fibromyalgian takia potilas ei saisi altistua työssään kylmälle eikä vedolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28191350:
Mun lääkärin lausunto on nyt mulla. Mielenkiintoista nähdä mihin työkkäri mut nyt sitten laittaa.

Lausunnossa lukee mm. näin :

Potilas ei pärjää sairautensa takia fyysisesti raskaassa työssä. Toisaalta pitkään jatkuva staattinen istuminen ja paikallaan seisominenkaan ei ole hyväksi. Suosittelen potilaalle fyysisesti kevyttä työtä,johon liittyisi mielellään myös liikkumista ja kävelyä.Fibromyalgian takia potilas ei saisi altistua työssään kylmälle eikä vedolle.
Mä laittaisin sut vaikka ulkohommiin pitämään huolta puistoista :)
 
Miten yhden työhakemuksen kirjottaminen voikin aina olla näin vaikeeta. *huokaus*

Nyt se olis kirjotettu, saa luvan kelvata, jos ei kelpaa, niin sitte ei. Parhaani yritin ainakin, vaikken tyytyväinen siihen olekaan, mutten oikeen keksi mitä muutakaan siihen pistäis. Yritin kehua itteäni ja kaikkee :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kyl on ihana kun on toi höyrykaappi, ei tarvi kylmään suihkuun mennä. Sinne siis ja sit aattelin ottaa vaan rennosti, ehkä pienet unet ennen kuin esikoinen tulee koulusta..huono omatunto kyl siitäkin ajatuksesta, että vaan lepäilee vaikka ois muutakin tekemistä.:ashamed:
kipeänä saakin huilailla ja muulloinkin kun yksin on jos siltä tuntuu :)
ei ne työt mihinkään karkaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä