The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;28188575:
Huomenta pölijät :xmas: arska paistaa ja mittari näyttää -16 astetta......:cool: ja kohta on pääsiäinen...mistä minä mitään pajunkissoja löydän lasten trullihommiin tämmösillä ilmoilla : / no onhan tässä pari viikkoa aikaa ilmaankin tapahtua lämpenemistä.....
Pekka Pouta: Kun kev

Pekka Pouta: Kun kevät alkaa, se tulee vauhdilla


sais kyllä nuo ilmat muuttua jo keväisemmiksi ja lumisateet loppua!!!
 
Kysynpä siitä ketjutapaamisesta että onko hankalaa vaihtaa päivää päiviksi 3.5 tai 17.5? Ovat perjantaipäiviä.
Toisillehan olisi perjantai parempi, toisille lauantai...
Itsepähän ehdotin sitä 24.5 mutta nyt en osaa sanoa tuosta päivästä onnistuuko lähteminen.

eli päiväehdotukset

3.5
17.5
(24.5)
 
Kysynpä siitä ketjutapaamisesta että onko hankalaa vaihtaa päivää päiviksi 3.5 tai 17.5? Ovat perjantaipäiviä.
Toisillehan olisi perjantai parempi, toisille lauantai...
Itsepähän ehdotin sitä 24.5 mutta nyt en osaa sanoa tuosta päivästä onnistuuko lähteminen.

eli päiväehdotukset

3.5
17.5
(24.5)
Mä JOS tulisin tai tulen niin lauantai on ihan ehdoton..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Kyl on ihana kun on toi höyrykaappi, ei tarvi kylmään suihkuun mennä. Sinne siis ja sit aattelin ottaa vaan rennosti, ehkä pienet unet ennen kuin esikoinen tulee koulusta..huono omatunto kyl siitäkin ajatuksesta, että vaan lepäilee vaikka ois muutakin tekemistä.:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Se fiilis, ku lääkäri löytää korvasta jotain sellasta mitä siellä ei pitäny olla

Ja sitte vielä se fiilis, ku tehosekotin sanoo YYA-sopimusen irti kesken pirtelönteon. Olisin tuolle pikkupotilaalle tehny edes pirtelöä, jota olis voinu ottaa... No en tee.
 
IhanaValo
Ei halunnu täti tutkia miun kurkkukipua, sivuutti koko jutun..sanoin että pitää sit varata oma aika sinne. No, esikoisen aikahan se oli mut ois se nyt voinu pari sekuntia käyttää että tsekkais korvat ja kurkun miultakin.
 
Mä JOS tulisin tai tulen niin lauantai on ihan ehdoton..
Mulla vähän sama homma....

Iltpäiväkahviseuraa? Olisko kenestäkää? :)

Mä hain pojut hoidosta ja sit kävin sisällä vaan heittää lisää vaatetta päälle, oltii 45minuuttia pihalla ja käytiin kaupassa pulkkaillen :)

Joku flunssa koittaa tulla tännekin, koko viikon ollut ihan väsynyt :/ ja vähän nuhanenkin. Toivottavasti nyt ymmärtäis vaa pysyy poissa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Ny mul on uus hieno sohva :heart: Pp.kin sai uuden haalarin. Tai käytetyn, mut sille uuden :) Kohta vähän täysjyväpastaa ja savulohikastiketta, sitten töitöi :)

Ihana aurinko! Vittumainen keli kyllä ajaa autoa tämmöselle persjalkaselle jota se aurinkolippa ei auta edes huonosti :LOL:
 
Piti laittaa ranskiksia meille.. Ostin 2 pussia, eka oli ihan normaali, kun sen pellille kaadoin ja toisen pussin sisältö olikin sitten sellasta vaaleanruskeesta-tummanruskeeseen olevia ranskalaisia... Maistuki vähän sellaselta palaneelta. Mitkälie paskat oon pussiini saanu....

 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28191132:
Piti laittaa ranskiksia meille.. Ostin 2 pussia, eka oli ihan normaali, kun sen pellille kaadoin ja toisen pussin sisältö olikin sitten sellasta vaaleanruskeesta-tummanruskeeseen olevia ranskalaisia... Maistuki vähän sellaselta palaneelta. Mitkälie paskat oon pussiini saanu....

olleet joko liian kylmässä tai liian lämpimässä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä