Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, vaikka sen kaapelin tekee ite, ostaa vaan kaapelia ja liittimet, sekä duunaa senOn tämä nykyinenkin pitkä, liian pitkä. Jostainhan sekin on hankittu. Rautakaupassa luulisi olevan valikoimaa.
Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, vaikka sen kaapelin tekee ite, ostaa vaan kaapelia ja liittimet, sekä duunaa senOn tämä nykyinenkin pitkä, liian pitkä. Jostainhan sekin on hankittu. Rautakaupassa luulisi olevan valikoimaa.
Mutta, kun on johtokourulliset listat Lisäksi tässä on ohitetettavana partsin oviaukko ja koko keittiön ja olohuoneen välinen avattu seinäaukko. Eli ei voi mennä kourussa. Se olisikin helppoa. Sillä lailla olin laittanut sen edellisessä kämpässä. Nyt halusin siistin version ja remppareiska upotti lattian sisään ja listoihin piiloon.Eiks ois ollu paljo helpompi liimata tai ruuvata seinään jalkalistan päälle muovikouru, jonne kaapelin olis laittanu.
Niin, ja sitten pitäisi omata taidot ja työkalut puristaa ne liittimet kaapeliin.Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, vaikka sen kaapelin tekee ite, ostaa vaan kaapelia ja liittimet, sekä duunaa sen
Kulkeeko kaapeli siis parketin ja seinän välissä? Jos noin on, niin parketin "eläminen" voi puristaa kaapelin rikkiMutta, kun on johtokourulliset listat Lisäksi tässä on ohitetettavana partsin oviaukko ja koko keittiön ja olohuoneen välinen avattu seinäaukko. Eli ei voi mennä kourussa. Se olisikin helppoa. Sillä lailla olin laittanut sen edellisessä kämpässä. Nyt halusin siistin version ja remppareiska upotti lattian sisään ja listoihin piiloon.
Ei ole parkettia. Kivilattiaa sekä korkkilautaa. Välissä on sentin rako, pitäisi riittää.Kulkeeko kaapeli siis parketin ja seinän välissä? Jos noin on, niin parketin "eläminen" voi puristaa kaapelin rikki
Onhan niitä ruuvikiinnikkeisiä liittimiä, jolloin kaapelin tekoon tarvitaan vain ruuvimeisseli ja puukkoNiin, ja sitten pitäisi omata taidot ja työkalut puristaa ne liittimet kaapeliin.
Eiks se antennijohto ole koaksiaalikaapeli? Sellaista joskus 90-l käsitellytOnhan niitä ruuvikiinnikkeisiä liittimiä, jolloin kaapelin tekoon tarvitaan vain ruuvimeisseli ja puukko
On, koaksiaalikaapeli ja sitä myydään monissa liikkeissä myös metritavarana, jolloinsaa sen mittaisen kuin haluaaEiks se antennijohto ole koaksiaalikaapeli? Sellaista joskus 90-l käsitellyt
En mä muista enää...
Juu, siinä olis valmis kaapelihttps://www.prisma.fi/fi/prisma/qbulk-iec-antennijohto-75m
Oisko tää eli 7,5 m pitkä?
Kiitos, ehkä tämän haen ja lopetan turhan pohdiskelun laadukkaasta kaapelista. Laitan sen nätisti paikoilleen ja listat kiinni ja se sitten siitä.Juu, siinä olis valmis kaapeli
Älä sit lyö naulaa kaapeliin listoja uudelleen kiinnittäessäsiKiitos, ehkä tämän haen ja lopetan turhan pohdiskelun laadukkaasta kaapelista. Laitan sen nätisti paikoilleen ja listat kiinni ja se sitten siitä.
Ei ollut työlistallaÄlä sit lyö naulaa kaapeliin listoja uudelleen kiinnittäessäsi
Mä lähen huomena ehkä ite rautakauppaan kattelemaan, että jospa löytäsin tarvikkeet siihen, että saisin rakenneltua kattoon telineen videotykilleEi ollut työlistalla
Kiitti Majuri, susta oli apua
Siihen löytyy ihan valmis tuoteMä lähen huomena ehkä ite rautakauppaan kattelemaan, että jospa löytäsin tarvikkeet siihen, että saisin rakenneltua kattoon telineen videotykille
Siihen löytyy ihan valmis tuote
Teetkö myös "valkokankaan" itse?Niin löytyy, mut mä haluun tehä ite