The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa. Viimeinkin tirppa nukahti.
Iltaa :)
Nyt sitten saat tovin jos toisenkin huokaista kaikessa rauhassa :)

..meilla on kaikki ihan vaiheessa taalla :D...tirpana meni askettain unikuvilleen, ihan vasynyt pikkuinen..on muuten niin ihanaa kattoa pienen silmiin kun ne ovat taynnansa unihiekkaa :love:...simahti heti.

Esikoinen vasta kotiutui kylajuoksultansa ja sitten tama toinen hurmuri on pomppimassa pitkin ja poikin - kannykkakatastrofi etta missa se on :D....mun kannykkaa etittiin tassa muuta minuutti sitten :barefoot:.... Loytyi mutta ei ollenkaan talon sisalta vaan piti ravata ihan pihamaalla asti :D....

Iltaa :)
Nyt sitten saat tovin jos toisenkin huokaista kaikessa rauhassa :)

..meilla on kaikki ihan vaiheessa taalla :D...tirpana meni askettain unikuvilleen, ihan vasynyt pikkuinen..on muuten niin ihanaa kattoa pienen silmiin kun ne ovat taynnansa unihiekkaa :love:...simahti heti.

Esikoinen vasta kotiutui kylajuoksultansa ja sitten tama toinen hurmuri on pomppimassa pitkin ja poikin - kannykkakatastrofi etta missa se on :D....mun kannykkaa etittiin tassa muuta minuutti sitten :barefoot:.... Loytyi mutta ei ollenkaan talon sisalta vaan piti ravata ihan pihamaalla asti :D....
Ollaanko teillä jo terveitä? Täällä ollaan oltu ihan hunningolla. Syötiin suklaata, katsottiin elokuvaa liian myöhääm, syötiin iltapala sohvalla jne.

Ollaanko teillä jo terveitä? Täällä ollaan oltu ihan hunningolla. Syötiin suklaata, katsottiin elokuvaa liian myöhääm, syötiin iltapala sohvalla jne.
Joo :), potilas on ihan ok kunnossa, semmonen lieva yska vaivaa... Nyt pitaa ottaa sitten menetettya potilasaikaa takaisin duracell- vauhdilla :D...eli on liiketta ja aanta ja kouhotusta ja naurua ja..perinteista :D

Iltapaiva meni meilla ihan kokonaan ulkoillessa, tosi kiva keli. Kaiken kruunas kaverilossi :love:...ite varmaan oon huomenna sitten kuin jyran alle jaanyt :D, mulla on vielakin posket hellina nauramisesta ja varmaan puhumisestakin :barefoot:, jaloista ja pakaroista en sano mitaan :D...

Mutta teilla oli ihanaa hunningolla olemista :love:..pitaa sita joskus vaan olla ja relata ja herkutella ja nauttia olemisesta :). Ihan oikein teille :love:!!

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ai nii. Mä kun olen tämmöinen joka näkee asiat vaan keski- ikäisen kaljamahan silmin...
Olihan sinne kiertohyllyyn joku tuonu tänään ison läjän lasten kuvakirjoja joista silmääni pisti ainakin Lindgren- Wiklandin "punasilmäinen lohikäärme" ja kasan ceedee- levyjä frööbelin palikoita, hevisaurusta ja sen semmoista. Ittehän en noilla mitään tee (paitti frööbelin palikoiden parhaat lähti mukaan) mut kotona tuumin, että siinä olis ollu iso paketti vaikka tsuferaffille lähetettäväksi.
Mut ei mulla aina kulkiessani o hoksottimet mukana.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä olen niin sippi, etten melkein jaksa edes kirjoittaa :D

Kolme tuntia uima-altaassa ja rantakallioilla liukastelua takana. Oli upea päivä!

Niiiii, ja tyrnimarinoidut silakat, voi miten herkkua!
Oi etta - voin vain kuvitella kuinka on ollut mahtavaa :)! Johan yksistaan toi vedessa oleminen on ihanaa, todella rentouttavaa ja puhdistavaa..

Pokerry tuohon hyvanolontunteeseesi kaikessa rauhassa siella :)

Uunipottua ja paistettua makkaraa. Ruissämpylöitä juustolla.

Kunhan tästä joudan niin painun parvekkeen kautta sohvalle ja starttaan SinCityn iltaleffaksi. Leffanaposteltavana suolakurkkuja ja suikaloituja vihannes/juureksia ja kermaviilidippejä.
Huomenna puoleltapäivin kaveri tulee hakemaan vanhojen luokkakaverien saunailtaan...yöhön ja aamukankkuseen.

Eikä kukaan ole sanomassa hyihyi.
Poikamiesäijän elämässä on joskus hyvätkin puolensa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä