vierailija
Selvitä kaikki nyt heti tässä ja nyt sitten.Eikä kukaan ala-aste iän ohittanut kuvittele olevansa noita.
Jään odottamaan.
Selvitä kaikki nyt heti tässä ja nyt sitten.Eikä kukaan ala-aste iän ohittanut kuvittele olevansa noita.
IltaaIltaa. Viimeinkin tirppa nukahti.
No kohtuullisen usein kuitenkinUseimmin pää jää vetävän käteen.
Minähän kerron vain kun löydän jotain.
Ei mua tosiaankaan aina onnista.
Ollaanko teillä jo terveitä? Täällä ollaan oltu ihan hunningolla. Syötiin suklaata, katsottiin elokuvaa liian myöhääm, syötiin iltapala sohvalla jne.Iltaa
Nyt sitten saat tovin jos toisenkin huokaista kaikessa rauhassa
..meilla on kaikki ihan vaiheessa taalla ...tirpana meni askettain unikuvilleen, ihan vasynyt pikkuinen..on muuten niin ihanaa kattoa pienen silmiin kun ne ovat taynnansa unihiekkaa ...simahti heti.
Esikoinen vasta kotiutui kylajuoksultansa ja sitten tama toinen hurmuri on pomppimassa pitkin ja poikin - kannykkakatastrofi etta missa se on ....mun kannykkaa etittiin tassa muuta minuutti sitten .... Loytyi mutta ei ollenkaan talon sisalta vaan piti ravata ihan pihamaalla asti ....
Joo , potilas on ihan ok kunnossa, semmonen lieva yska vaivaa... Nyt pitaa ottaa sitten menetettya potilasaikaa takaisin duracell- vauhdilla ...eli on liiketta ja aanta ja kouhotusta ja naurua ja..perinteistaOllaanko teillä jo terveitä? Täällä ollaan oltu ihan hunningolla. Syötiin suklaata, katsottiin elokuvaa liian myöhääm, syötiin iltapala sohvalla jne.
Paheksun tommoista hunnikomeininkiä.Ollaanko teillä jo terveitä? Täällä ollaan oltu ihan hunningolla. Syötiin suklaata, katsottiin elokuvaa liian myöhääm, syötiin iltapala sohvalla jne.
Aha, mutta harvoinhan sitäPaheksun tommoista hunnikomeininkiä.
Tai sitten en.
Oi etta - voin vain kuvitella kuinka on ollut mahtavaa ! Johan yksistaan toi vedessa oleminen on ihanaa, todella rentouttavaa ja puhdistavaa..Mä olen niin sippi, etten melkein jaksa edes kirjoittaa
Kolme tuntia uima-altaassa ja rantakallioilla liukastelua takana. Oli upea päivä!
Niiiii, ja tyrnimarinoidut silakat, voi miten herkkua!
Nukkukaa hyvin kaikki toffolassaVäsyttää, öitä