The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tuli muuten semmonen asia mieleen, etta olis aika hirweeta olla ilman kasia :coffee:...kun ei niin millaan pystyis hipsitel...heittamaan kunnolla loylya eika pitamaan jakismailaa kadessakaan*keskustelee asiallisena ja totisena, jotta toffonen ei meneta uskoansa joulun tulemiseen*
voi raksu mä tiedän ihmisiä jotka pystyy tekemään ihmeitä ilman käsiä, ajamaan autoa..hoitamaan itsensä, lapsensa, kotinsa...he tekevät sen kaiken jaloilla. :) Toki se vaatii opettelemista sellaiselle ihmiselle, mutta kaikkein suurin ponnistus on varmaankin ponnistella toisten ennakkoluuloja vastaan(y)
Kuopiossa on sellanen nainen jolla on 4 lasta, ajaa omaa autoa, nykyään vissiin lastenlapsiakin jo..samoin lehessä oli kerran yhdestä ruotsalaisnaisesta joka ajoi autoa:)
 
Kaveri esitti teorian, et tyhmät ihmiset on semmosia, joilla ei oo varsinaista mielipidettä asioista. Niiden 'mielipiteet' on muilta kuultuja ja omaksuttuja, joita pidetään totena ja puolustetaan henkeen ja vereen sen syvällisemmin pohtimatta. Sit kun pitäis keskustella muiden ihmisten kanssa, esimerkiks interwebsissä, niin aletaan kiukuttelemaan, mennään henkilökohtaisuuksiin, sanotaan et 'sä oot väärässä ja mä oon oikeessa' ja sit aletaan viljelemään meemejä, kun argumentointikeinot ei riitä keskustelemaan asiallisesti.

Minusta tässä oli vahvasti maken järki.


..anteeks:notworthy:....toi kissa vaan oli niin ihuna :)

Mutta joo, maken jarki puhuu kylla :)...mutta toisinaan on vaan niin kivaa heitella niita memeja :oops:...anteeks
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
voi raksu mä tiedän ihmisiä jotka pystyy tekemään ihmeitä ilman käsiä, ajamaan autoa..hoitamaan itsensä, lapsensa, kotinsa...he tekevät sen kaiken jaloilla. :) Toki se vaatii opettelemista sellaiselle ihmiselle, mutta kaikkein suurin ponnistus on varmaankin ponnistella toisten ennakkoluuloja vastaan(y)
Kuopiossa on sellanen nainen jolla on 4 lasta, ajaa omaa autoa, nykyään vissiin lastenlapsiakin jo..samoin lehessä oli kerran yhdestä ruotsalaisnaisesta joka ajoi autoa:)
Kylla makin tiian :)
Tokihan sitten muut jaljella olevat raajat tulevat arvoon arvaamattomaan ja sita oppii ihan uskomattoman hyvin valjastamaan ne niiden puuttuvien raajojen hommiin. Ja siihenkin sopeutuu ihan varmasti.

...mutta menin nyt vain tommosta aattelemaan:notworthy:...
 
Kaveri esitti teorian, et tyhmät ihmiset on semmosia, joilla ei oo varsinaista mielipidettä asioista. Niiden 'mielipiteet' on muilta kuultuja ja omaksuttuja, joita pidetään totena ja puolustetaan henkeen ja vereen sen syvällisemmin pohtimatta. Sit kun pitäis keskustella muiden ihmisten kanssa, esimerkiks interwebsissä, niin aletaan kiukuttelemaan, mennään henkilökohtaisuuksiin, sanotaan et 'sä oot väärässä ja mä oon oikeessa' ja sit aletaan viljelemään meemejä, kun argumentointikeinot ei riitä keskustelemaan asiallisesti.

Minusta tässä oli vahvasti maken järki.
Tosta kirjotuksest päätellen kaveris puhuu jostaki aivottomasta suvakista.
 


..anteeks:notworthy:....toi kissa vaan oli niin ihuna :)

Mutta joo, maken jarki puhuu kylla :)...mutta toisinaan on vaan niin kivaa heitella niita memeja :oops:...anteeks
Ei, kyl memeille on oma aikansa ja paikkansa ja käytän iteki, mut tarkotan siis semmosta, ku ei osaa perustella mielipidettään tai kantaansa keskustelussa, ja sit koitetaan korvata sitä memeillä.
 
..iltawilleroiset menossa :)...

Tirpana ihan unisippiksena eli kohta tuutilullaa :)
Vellokset puolestaan tasoittavat tilannetta eli mieletonta hopotysta ja naurunrohotysta :D...joskin myos tuo yks hiukan arhenteleekin omaa olotilaa mutta ma laakitsen ipanaisen kohta jotta selviaa yon yli :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei, kyl memeille on oma aikansa ja paikkansa ja käytän iteki, mut tarkotan siis semmosta, ku ei osaa perustella mielipidettään tai kantaansa keskustelussa, ja sit koitetaan korvata sitä memeillä.
Ymmarsin kylla :)

Kaikilla ei kuitenkaan ole niin hyvia keskustelutaitoja ja tietamysta mutta kuitenkin jollakin tavalla haluavat olla mukana keskustelussa oppimassa asioista.
 
..tuli muuten semmonen asia mieleen, etta olis aika hirweeta olla ilman kasia :coffee:...kun ei niin millaan pystyis hipsitel...heittamaan kunnolla loylya eika pitamaan jakismailaa kadessakaan*keskustelee asiallisena ja totisena, jotta toffonen ei meneta uskoansa joulun tulemiseen*

Ajatelkaapa päätöntä!:geek::D

Ihminen on selviytyjä - ja mukautuva sellainen, sen verran osaan sanoa.(y)
*muistelee kiihkeää heteänsä oven kanssa*:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei, kyl memeille on oma aikansa ja paikkansa ja käytän iteki, mut tarkotan siis semmosta, ku ei osaa perustella mielipidettään tai kantaansa keskustelussa, ja sit koitetaan korvata sitä memeillä.
Itsehän en käytä ikinä memejä ja muutenkin kaikilla mahdollisilla tavoin olen kaikkia muita parempi ihminen.

Kaikki muut ihmiset ovat älyllisesti minun alapuolellani
 
kyllä suurin osa on vaan vänkäämässä, maailma on pullollaan kaiken maailman besserwisseriä
..mutta osaltaan taas tommonenkin vie sita keskustelua eteenpain..ei ehken niin soljuvan sujuvasti mutta kuitenkin ennen kuin palaudutaan takaisin siihen aiheeseen.

Vankaamista taikka besserwisseriytta - kylla ihmisten kanssa kuitenkin ollessa ja keskustellessa oppii isosti asioita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä