The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä on ihan kökköä,en mä halunnut tällästä.Tää on ihan kauheeta. En pyytänyt en anellut en kertakaikkiaan voi ymmärtää että tässä kävi näin.En halua myöntää edes itselleni asiaa mutta jostain kumman syystä,mitään ymmärrystä miksi.








Mutta mun on ihan pikkiriikkisen ikävä tyyppiä:oops: Nähty viimeksi sunnuntaina ja vaikka puhelimessa eilenkin roikuttu koko ilta niin silti.

Why?!?
 
Reign on kyllä hiivatin hyvä sarja!:love: Tässä mun lempparikohtaus:

Huhhuhhuijjakkaa! *tuulettelee tieteen kuvalehellä haarakiilaansa*
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Tämä on ihan kökköä,en mä halunnut tällästä.Tää on ihan kauheeta. En pyytänyt en anellut en kertakaikkiaan voi ymmärtää että tässä kävi näin.En halua myöntää edes itselleni asiaa mutta jostain kumman syystä,mitään ymmärrystä miksi.








Mutta mun on ihan pikkiriikkisen ikävä tyyppiä:oops: Nähty viimeksi sunnuntaina ja vaikka puhelimessa eilenkin roikuttu koko ilta niin silti.

Why?!?
Awwwww nyt se sitten tapahtui:love:

pssst joko sä sait siltä rakkaudenpatsasta?:barefoot:
 
Kaveri esitti teorian, et tyhmät ihmiset on semmosia, joilla ei oo varsinaista mielipidettä asioista. Niiden 'mielipiteet' on muilta kuultuja ja omaksuttuja, joita pidetään totena ja puolustetaan henkeen ja vereen sen syvällisemmin pohtimatta. Sit kun pitäis keskustella muiden ihmisten kanssa, esimerkiks interwebsissä, niin aletaan kiukuttelemaan, mennään henkilökohtaisuuksiin, sanotaan et 'sä oot väärässä ja mä oon oikeessa' ja sit aletaan viljelemään meemejä, kun argumentointikeinot ei riitä keskustelemaan asiallisesti.

Minusta tässä oli vahvasti maken järki.
 
..tuli muuten semmonen asia mieleen, etta olis aika hirweeta olla ilman kasia :coffee:...kun ei niin millaan pystyis hipsitel...heittamaan kunnolla loylya eika pitamaan jakismailaa kadessakaan*keskustelee asiallisena ja totisena, jotta toffonen ei meneta uskoansa joulun tulemiseen*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä