The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
serkkupojan eukko on pitkän linjan valjakkokoiraharrastaja ja tienaa sillä hommalla nykyään leipänsä vejättämällä turistia pitkin tekopitäjän mettiä

oon monesti miettiny että on tuossaki ammatti
Elas nyt, tirpana on kovasti sita mielta etta rakennuttaa edelleen sen talonsa sinne Lappiin - iteasiassa tekee sen ite! - ja perustaa sinne huskyvaljakkorekiajeluhassakan mm. muutoin on vissiin nailla nakymin seka elainlaakarina etta elamysmatkailijana, joten :)....unelmia kohti vaan (y)!

serkkupojan eukko on pitkän linjan valjakkokoiraharrastaja ja tienaa sillä hommalla nykyään leipänsä vejättämällä turistia pitkin tekopitäjän mettiä

oon monesti miettiny että on tuossaki ammatti
monasti turistia vedättämällä rahansa tienaa
Eli vipinää ja vilskettä.:love:
Siitä tulikin mieleeni...voidaanko ottaa 6 huskyy?:barefoot::love:
tottakai. ja jokaista huskyä kohtaan yks sakemanni. ja se laama

Onhan tossa koiravaljakko hommelissa kulutkin. Ei ne koirat pelkällä keltaisella lumella elä ja mitens kesät? Melko sesonkiluontosta hommaa jnejne.
Hyvä hinta siitä on pyyettävä jos meinaa elää.

:D

...hopotat taas :)...
Nope, hopottamaan alkaisin vasta toisen lasillisen jälkeen ja se menis kutakuinkin niin, että luultavasti kiipeisin sun syliin ja hengittäisin korvaan kiimasena ja pyytäisin sua puristamaan mun pepaa...näin alkuun :D ja kyllä...luulisin sua mieheksi, vaikka et varmaan miestä millään tavoin muistuta:oops:

Nope, hopottamaan alkaisin vasta toisen lasillisen jälkeen ja se menis kutakuinkin niin, että luultavasti kiipeisin sun syliin ja hengittäisin korvaan kiimasena ja pyytäisin sua puristamaan mun pepaa...näin alkuun :D ja kyllä...luulisin sua mieheksi, vaikka et varmaan miestä millään tavoin muistuta:oops:
...mistas sa tiiat jos vaikka oonkin se kuuskybanen karvanen mies:rolleyes:

:D:D:D:D...joo, ei musta saa miesta tekemallakaan*kattelee rintamustaan*

..ja miten mulle tuli akkisiltaan kuuma:love:...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä