..ja ma en etes osaa hurmata ...ihan vaan oon tammonen...Emmä ketään pimpallani yrittäis hurmata, vaikka pieni onkin...vaan ihan syrämellä Pimpero otetaan käyttöön sitten myöhemmin yhdessä kun tulee sopiva hetki
..ja ma en etes osaa hurmata ...ihan vaan oon tammonen...Emmä ketään pimpallani yrittäis hurmata, vaikka pieni onkin...vaan ihan syrämellä Pimpero otetaan käyttöön sitten myöhemmin yhdessä kun tulee sopiva hetki
tänne sopii. kunhan mää san laaman ja pari emua. ja alligaatorin naapurin räksyjen kaveriksKunhan tässä nyt ensin päästään jonnekin paremmille hoodeille, emmää niitä täällä kaupungissa voi pitää. 6 huskyä ei oo mikään naurun asia näin pienissä tiloissa.
Sillä muuten oikeasti tienaa!! Voi ristus että onki kallista lystiä.serkkupojan eukko on pitkän linjan valjakkokoiraharrastaja ja tienaa sillä hommalla nykyään leipänsä vejättämällä turistia pitkin tekopitäjän mettiä
oon monesti miettiny että on tuossaki ammatti
No mutta kisu!!!..sanoo ianaikaisen vanaha mies ...hiien monta kertaa jorannut tata biisia napatanssijana striptease baarissa ...
Mä voin syödä ne naapurin marsut!tänne sopii. kunhan mää san laaman ja pari emua. ja alligaatorin naapurin räksyjen kaveriks
Elas nyt, tirpana on kovasti sita mielta etta rakennuttaa edelleen sen talonsa sinne Lappiin - iteasiassa tekee sen ite! - ja perustaa sinne huskyvaljakkorekiajeluhassakan mm. muutoin on vissiin nailla nakymin seka elainlaakarina etta elamysmatkailijana, joten ....unelmia kohti vaan !serkkupojan eukko on pitkän linjan valjakkokoiraharrastaja ja tienaa sillä hommalla nykyään leipänsä vejättämällä turistia pitkin tekopitäjän mettiä
Voi Majuri, ihana!!!!!!!!!!
Äläs nyt muru, sä olet täydellinen just tuollaisena pörriäisenä...jos joku ei sua kelpuuttais sellasenaan niin ei sellanen ihminen ole sua sitten ansainnutkaan.....ja ma en etes osaa hurmata ...ihan vaan oon tammonen...
monasti turistia vedättämällä rahansa tienaaserkkupojan eukko on pitkän linjan valjakkokoiraharrastaja ja tienaa sillä hommalla nykyään leipänsä vejättämällä turistia pitkin tekopitäjän mettiä
tottakai. ja jokaista huskyä kohtaan yks sakemanni. ja se laamaEli vipinää ja vilskettä.
Siitä tulikin mieleeni...voidaanko ottaa 6 huskyy?
...en oo tuolla kylla tanssimassa lavalla kayny mutta yhdesta paikasta mut ohjattiin natisti komean portsarin kera ulos hymyillen...ma kuulema tanssin vaatteiten kera paaaljon paremmin kuin tytto lavalla...No mutta kisu!!!
Mitä, yritätkö sä nyt vihjata ettei 6 huskyssä oo tarpeeks duunia?tottakai. ja jokaista huskyä kohtaan yks sakemanni. ja se laama
...hopotat taas ...Äläs nyt muru, sä olet täydellinen just tuollaisena pörriäisenä...jos joku ei sua kelpuuttais sellasenaan niin ei sellanen ihminen ole sua sitten ansainnutkaan...
en. mut mää en elä hetkeäkään ilman yhtä höppänää sakemannia.Mitä, yritätkö sä nyt vihjata ettei 6 huskyssä oo tarpeeks duunia?
Nope, hopottamaan alkaisin vasta toisen lasillisen jälkeen ja se menis kutakuinkin niin, että luultavasti kiipeisin sun syliin ja hengittäisin korvaan kiimasena ja pyytäisin sua puristamaan mun pepaa...näin alkuun ja kyllä...luulisin sua mieheksi, vaikka et varmaan miestä millään tavoin muistuta...hopotat taas ...
Meen ny, redtuubin mailmaan
Kyllä ne toimeen tulee.en. mut mää en elä hetkeäkään ilman yhtä höppänää sakemannia.
Hyyveli yyteleita Majurilaan *pus*Meen ny, siveellisten unien mailmaan
Hattaran kuvia Meitsör.Meen ny, siveellisten unien mailmaan
...mistas sa tiiat jos vaikka oonkin se kuuskybanen karvanen miesNope, hopottamaan alkaisin vasta toisen lasillisen jälkeen ja se menis kutakuinkin niin, että luultavasti kiipeisin sun syliin ja hengittäisin korvaan kiimasena ja pyytäisin sua puristamaan mun pepaa...näin alkuun ja kyllä...luulisin sua mieheksi, vaikka et varmaan miestä millään tavoin muistuta