*Hali*Hei muakin saa halata ja ottaa sylliin ja sopottaa korvaan jotain hellää hömppää
*Hali*Hei muakin saa halata ja ottaa sylliin ja sopottaa korvaan jotain hellää hömppää
*kaappasen lämpimään halirutistukseen*On mullakin terveyshuolia, saanko (seksittömän) halin.
Linnan juhlat alkaa.
Kaunis mekko.Mo mitä mieltä olet Jennin (Haukio) koltusta? Minusta ihan ok.
Hei muakin saa halata ja ottaa sylliin ja sopottaa korvaan jotain hellää hömppää
Miksi niin?Ei ollu puhetta, mutta kyllä siihen luultavasti hetki menee, kun beetasalpaajien ja verenpainelääkitysten annostusta muuteltiin.
... ihan varmasti saakin...jotta ite pääset puristelemaan ja kieltä työntämään korvaan ja kiehnäämään ja nipistelemään berberistä....Hei muakin saa halata ja ottaa sylliin ja sopottaa korvaan jotain hellää hömppää
kuka kehtaa tunnustaa edes kattovansa sitä.Ei ole vissiin linnan juhla-ketjua tänä vuonna.
Mä en tiedä mistä puhut, olen liian viaton moiseen..tosin mulle on tehty tuota kun olen istunut sylissä... ihan varmasti saakin...jotta ite pääset puristelemaan ja kieltä työntämään korvaan ja kiehnäämään ja nipistelemään berberistä....
...senkin lutunen perwokki*kaappasee haliin koskapa halituttaa*
Sinä, aivan niinkuin tunnustat pian katsovasi Salkkareita ja Kauniita & Rohkeita!!!kuka kehtaa tunnustaa edes kattovansa sitä.
SaatOn mullakin terveyshuolia, saanko (seksittömän) halin.
Linnan juhlat alkaa.
*ufopääkkönen*Mä en tiedä mistä puhut, olen liian viaton moiseen..tosin mulle on tehty tuota kun olen istunut sylissä
sieltä edes tule semmosia tänään.Sinä, aivan niinkuin tunnustat pian katsovasi Salkkareita ja Kauniita & Rohkeita!!!
*halii ja ottaa syliin*Hei muakin saa halata ja ottaa sylliin ja sopottaa korvaan jotain hellää hömppää
Joo*halii ja ottaa syliin*
Otatko kahvia?
*painaa päänsä munkkeja vasten* KiitosOle hyvä.
*hali*No ookeei*levittelee käpälänsä näääääin levälleen*...syytän kyllä Lunista ja Ellusta iha pikkiriikkisesti tästä..en paljosti koskapa mulla pukkaa...*kuiskaa ihan pienesti*...halipulaa...että mie voin halatarutata jos siltä tuntuu...tai voin mie halia ihan itteänikin vaan....