The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se tunne, kun olet heti aamusta ihan kännissä. Eiku.... Kyllä, otin yhden hunajalla terästetyn rommitotin aamupalaksi lentsua karkoittamaan. Ei muuta tarvinnut. :whistle:
...eli hilpeetä ja kepeää päivää tiedossa :D

Paranemisia sinne, mä yritän kans epätoivoisena häätää tätä räkistä, mikä taitaa tosin jäädä asumaan:barefoot:...

Toi sitten jos illalla tekis jonkun lämpösen hömpsyn:p...mulla menee muutoinkin ihan hihitellessä ja tötteröisenä ilman naista väkevämpääkin :D

Rentoa lauantaita sulle :)...
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Pah, mä olen moraaliltani yhtä puhdas kuin Päivi Räsänen, kysy vaikka eräältäkin kun se tulee online(y):oops:

Mutku mun nännit nöpöttää aina, oisin aika huono vahti jos tisut olis paistovahtina:cautious:
...Räsäsen rouvan moraaliin en ihan menis kuitenkaan nojaamaan sillä*madaltaa ääntään spoikykuiskaukseksi*...jopa Päivillä on ne omat kinkyperwopuolensa:sneaky:*nyökyttelee*...

Ja keltäkö mun pitää kysellä:unsure:?! Sääukkeleilta ainakin on ihan turha kun ovat melkoisia tuuliviirejä kuitenkin....
 
...Räsäsen rouvan moraaliin en ihan menis kuitenkaan nojaamaan sillä*madaltaa ääntään spoikykuiskaukseksi*...jopa Päivillä on ne omat kinkyperwopuolensa:sneaky:*nyökyttelee*...

Ja keltäkö mun pitää kysellä:unsure:?! Sääukkeleilta ainakin on ihan turha kun ovat melkoisia tuuliviirejä kuitenkin....
No sanotaan näin että elä ainakaan turhaan eti korvaa johon kuiskata, vois olla aika hankalaa löytää:love:

Jaahas, ja mistäs sä tiiät Räsäsen salassaolevat paheet? Kerro kerro:geek::LOL: *haluaa henk.kohtaisen haastattelun asiasta*
 
o_O :confused::eek::D...ei voi olla totta!!!!


Oikeesti:D..nyt se tapahtui ja tuli:D..tästä se alkaa uudestaan taas :D!!

Tirpana tuli hihkuen "...nyt pukkaa leffahetkee!!" ja heilutteli käpälissään.....kauan kauan jemmassa ollutta Joulupukki ja noitarumpu- dvd:tä :D*ufopääkkönen*!!!!

Ilmassa on selkeesti jouluntaikaa:cautious::D...
Huomenta perhe hyhmis.:love:

Voi hiivatti!:D En nyt ole ihan varma pitäisikö olla onnellinen sun puolesta..?:whistle::D Meillä on toistaiseksi jäänyt vain kertaan.o_O:giggle:Muistaakseni viime joulun alla soittimessa ei veihtunut levy juuri ollenkaan.(n):notworthy::giggle: Kaikki edellisvuoden katselukerrat huomioon ottaen, eiköhän tuo liene melko vakio.:unsure::ROFLMAO:
Eli melko turhaan yritän tässä antaa toivoa, että jäis vain kertaan.:rolleyes::D
Olen pelännyt kovasti, että mitäpä jos levy vahingossa naarmuuntuisi tai vallan kuluis puhki,:eek::sneaky: mutta ei - ei sellaista sovi pelätä:love:, aika vahvaa materiaalia tuntuu olevan:eek::D:love: ja soittimen lukupääkin pyörittää näköjään vaikka pieniä kiviä.:cautious::D
Joten katsellaan ja kuunnellaan nyt sitten tuota, jo tutuksikin tullutta animaatiota hymyssä suin.:D:love: Toivon kuitenkin joulupukilta meidän torppiin kimpun kärsivällisyyskukkasia, ihan varmuuden vuoks.:barefoot::love:




Niijja hyvää huomenta ja päivää kaikille!:love:

Tänään sirkus pyörii niin vinhasti, että täytyy jatkaa nyt matkaa, että pysytään aikataulussa.:coffee:

Viettäkää te oikein kiva päivä ja rentoutukaa jos on sellainen tilaisuus.:coffee::love:
 
No sanotaan näin että elä ainakaan turhaan eti korvaa johon kuiskata, vois olla aika hankalaa löytää:love:

Jaahas, ja mistäs sä tiiät Räsäsen salassaolevat paheet? Kerro kerro:geek::LOL: *haluaa henk.kohtaisen haastattelun asiasta*
*ufopääkkönen*...onko se ihan korvaton, voi siunaavarjelmusta....no, sitten onkin hyvä vaan nyökytellä mennen tullen kaikille höpötyksille:D


Eikös se niin mee että mitä pontevammin ja äänekkäämmin on kieltämässä ja tuomitsemassa muita, niin sitä enemmän löytyy sitä syntilistaa iteltään...:whistle:...
 
*ufopääkkönen*...onko se ihan korvaton, voi siunaavarjelmusta....no, sitten onkin hyvä vaan nyökytellä mennen tullen kaikille höpötyksille:D


Eikös se niin mee että mitä pontevammin ja äänekkäämmin on kieltämässä ja tuomitsemassa muita, niin sitä enemmän löytyy sitä syntilistaa iteltään...:whistle:...
No emmä viiti kommentoida enempiä tohon korva asiaan:love:

Mutta tosta Räsäskä kommentista aloin kyllä miettimään @Echo a jostain syystä:love::love::love::love::love: Echo niin tyksii puhua anaaliseksin vääryydestä ja dildoiluja ja ja ja vastaan, mutta on se silti niin ihana tätsykkä:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
No emmä viiti kommentoida enempiä tohon korva asiaan:love:

Mutta tosta Räsäskä kommentista aloin kyllä miettimään @Echo a jostain syystä:love::love::love::love::love: Echo niin tyksii puhua anaaliseksin vääryydestä ja dildoiluja ja ja ja vastaan, mutta on se silti niin ihana tätsykkä:love::love::love:
Aww, Echonen on aivan omaa luokkaansa oleva ihastuttava paheksuja:love:

..ja willinä veikkaan että Echolassa on niin hävitetty siveysvyöt ja sielläkin keskitytään toisistaan nauttimiseen, mikä aivan oikein ja luonnollista onkin:love:
 
Aww, Echonen on aivan omaa luokkaansa oleva ihastuttava paheksuja:love:

..ja willinä veikkaan että Echolassa on niin hävitetty siveysvyöt ja sielläkin keskitytään toisistaan nauttimiseen, mikä aivan oikein ja luonnollista onkin:love:
Niin on, @Echo paheksuu sillai että se herättää ihastusta...aivan niinkuin Majurinkin paheksunta...vähän niinkuin moraalista piiskaa sais pyllylle:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niin on, @Echo paheksuu sillai että se herättää ihastusta...aivan niinkuin Majurinkin paheksunta...vähän niinkuin moraalista piiskaa sais pyllylle:love::love:
Echonen tekee sen sillai, että oikeesti pikkasesti välillä hihitellen punastuu ja nolostuu mutta Majurilta tulee sitten ronskimmin suoraa persuuksille jotta punoittaa poskissa hyvänkin tovin :)(y)

Ihunia molemmat:love:...hyvä kun jotain rotia pitävät
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä