The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

En sit ehtinyt raportoiman vuokra-autostani mitään ko meri olikin sula ja piti saunomis- ja uintipuuhiin. Ja lapsoset varastivat loppuillan.

Enpä saanut volvoa vaan "vastaavan". Niinko vuokraehdoissa lukikin.
Vaan nissan qashqai kyllä pesee mennentullen sen pikkuvolvon. Päälle on tilaa, se tuntuu autolta ja -hih- siinä tottavie vaihtuvat pitkätkin itsekseen päälle ja pois. Ja näemä manuaalivaihteilla ajaminen on niinko fillarointi -kerran sen opittuaan sen taitaa loppuelämänsä.

Ainoa miinus kotterolle siitä että penkkiä ei saa hyvään asentoon vaikka mistä vääntelisi.
 
Pehmeetä ja valoisaa huomenta:)

Hiukanko oli tullu lunta:love:! Reilusti toistakymmentä senttiä..eli pikkasen jälkeen ylösnousun se tyrkkäs aamujumppaa(y).

Vaan niin saatiin poikien kans piha kolatuksi jotta toi yks pääs tekemään omaa tärkeetä harrastepäiväänsä :)

Nää ipanat on niin:love:, ei voi mitään että saa nyrjähtää ylpeydestä ja ilosta...

Ja hei! Pihaa koristaa maailman kaunein lumiukkeli, joka saa kaverikseen lumikissan, awww:love:...

Mä lähden keitteleen toistamiseen teetä ja sitten laitan kädet sämpylätaikinaan....ihanaa lauantaita sinulle :)
 
Huomenta!

En sit ehtinyt raportoiman vuokra-autostani mitään ko meri olikin sula ja piti saunomis- ja uintipuuhiin. Ja lapsoset varastivat loppuillan.

Enpä saanut volvoa vaan "vastaavan". Niinko vuokraehdoissa lukikin.
Vaan nissan qashqai kyllä pesee mennentullen sen pikkuvolvon. Päälle on tilaa, se tuntuu autolta ja -hih- siinä tottavie vaihtuvat pitkätkin itsekseen päälle ja pois. Ja näemä manuaalivaihteilla ajaminen on niinko fillarointi -kerran sen opittuaan sen taitaa loppuelämänsä.

Ainoa miinus kotterolle siitä että penkkiä ei saa hyvään asentoon vaikka mistä vääntelisi.
aijjai, jouduitko teippaamaan sompailupyörään veen ja oon että osasit kotiin?
 
aijjai, jouduitko teippaamaan sompailupyörään veen ja oon että osasit kotiin?
Eikun kysyin kyydissä olleelta lukiolaiselta.

Oikea on siellä minne vasemman käden peukalo osoittaa oli vastaus.
Tällä päästiin hienosti perille -tosin lounasravintelin kautta.

Ykköstiellä olevalle haukanpesä-ravintelille pitää antatäydet pisteet häränpihvi kolmen sipulin kastikkeella-annoksesta. :p
 
Eikun kysyin kyydissä olleelta lukiolaiselta.

Oikea on siellä minne vasemman käden peukalo osoittaa oli vastaus.
Tällä päästiin hienosti perille -tosin lounasravintelin kautta.

Ykköstiellä olevalle haukanpesä-ravintelille pitää antatäydet pisteet häränpihvi kolmen sipulin kastikkeella-annoksesta. :p
et oo sitte ihan vielä liiaksi paatunut volvoisti

veikkaan että lipsu joutuu teippaileen
 
:ROFLMAO::LOL:

Huomenta

Näyttää kovasti siltä, että eilinen tuhma säämies oli oikeassa ja lumet joiden takia yöllä hihittelin onnessani ovat jo sulamassa pois täyttä häkää :cautious:
*ufopääkkönen*

..kaiken maailman tuhmailijoita sitä sitten onkin liikenteessä:cautious:...saa Pukilta vielä risuja...paitti että eipä saakkaan, kun ne kaikki kuuluukin mulle!!:rolleyes:

Tommonen saa...semmosen pitsillisen unimyssysen, jonka voi vetää silmilleen asti, oikeestaan suuta myöten...:barefoot::notworthy:

Täällä on ja paljon, kohta joutuu uudestaan kolan varteen mutta kroppa kiittää :)
 
*ufopääkkönen*

..kaiken maailman tuhmailijoita sitä sitten onkin liikenteessä:cautious:...saa Pukilta vielä risuja...paitti että eipä saakkaan, kun ne kaikki kuuluukin mulle!!:rolleyes:

Tommonen saa...semmosen pitsillisen unimyssysen, jonka voi vetää silmilleen asti, oikeestaan suuta myöten...:barefoot::notworthy:

Täällä on ja paljon, kohta joutuu uudestaan kolan varteen mutta kroppa kiittää :)
Mun täytyy ostaa sille pitsimyssy :D Haluan ehdottomasti nähdä hänen myös käyttävän sitä...myös päivällä :D mutta kuinka mä saisin suostuteltua hänet siihen? Nääh, olenhan mä taivutellut sen jo moneen muuhunkin asiaan...joten tuo nyt on varmaan ihan piece of cake :love:
 
o_O :confused::eek::D...ei voi olla totta!!!!


Oikeesti:D..nyt se tapahtui ja tuli:D..tästä se alkaa uudestaan taas :D!!

Tirpana tuli hihkuen "...nyt pukkaa leffahetkee!!" ja heilutteli käpälissään.....kauan kauan jemmassa ollutta Joulupukki ja noitarumpu- dvd:tä :D*ufopääkkönen*!!!!

Ilmassa on selkeesti jouluntaikaa:cautious::D...
 
Mun täytyy ostaa sille pitsimyssy :D Haluan ehdottomasti nähdä hänen myös käyttävän sitä...myös päivällä :D mutta kuinka mä saisin suostuteltua hänet siihen? Nääh, olenhan mä taivutellut sen jo moneen muuhunkin asiaan...joten tuo nyt on varmaan ihan piece of cake :love:
No todellakin, tommonen nyt ei vaadi kummosia keinoja....


...ja sitäpaitti aina voi lyödä ne tissit tiskiin (y):p

Problem solved:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä