Me kaikki ollaan säAi sääkin meinaat olla mää?
Me kaikki ollaan säAi sääkin meinaat olla mää?
..kuha nyt ei kauheesti porise ettei tartte lasinpalasia berberista pinseteilla nyppia...No mikäpä täsä, yli viikon rankan lapsivapaan jälkeen. Vähemmästäki menee sunnuntaipörinäksi eikä tiiä pelkääkö elämää vai kuolemaa
...paitti taa yks tolokkupaakkonen*huitoo ja vilkuttaa*....painii ihan niin omassa sarjassaan ja hyva niin ihan kaikkien puolesta...Me kaikki ollaan sä
Jaa, seura tekee kaltaisekseen joten kyl sääkin oot mää ennen vuoden loppuu...paitti taa yks tolokkupaakkonen*huitoo ja vilkuttaa*....painii ihan niin omassa sarjassaan ja hyva niin ihan kaikkien puolesta...
Synti ja häpeä.Kiitos panadol hotin ja inkivääri-hunajateen (ei kurkumaa) olo oli jo varsin mukava. Kunnes piti riisua munasilleen ja vipeltää peiton alle. Nyt taas palelee.
Oi etta!*taputtelee katosiaan yhteen ihan intopinkeena*....taa on niin jannaa kun menee niin ootteluksi etta milloin ihmeessakummassa moinen muutos sitten lavahtaakaan...haaruksiin...Elluuuuu - oliko sulla mimmosia ennakkosavareita vai tuliko sulle vaan semmonen TSUDUM!FLOP - ja kappas, kassit ne tassa - kokemus?Jaa, seura tekee kaltaisekseen joten kyl sääkin oot mää ennen vuoden loppuu
No ensiks kasvoi hirveen näköinen tappi, luulin sitä tyräksi...juoksin hädissäni lähimpään sairaalaan kun havahduin siihen, että nivusista pullotti myöskin kahta puolta sellaset karvaiset ja melko tyhjät kassit, jotka tuoksahtivat Majurin sukkamehulle...siitä se ajatus sitten lähti ja nyt mä olen vaan totutellut tähän järkytykseenOi etta!*taputtelee katosiaan yhteen ihan intopinkeena*....taa on niin jannaa kun menee niin ootteluksi etta milloin ihmeessakummassa moinen muutos sitten lavahtaakaan...haaruksiin...Elluuuuu - oliko sulla mimmosia ennakkosavareita vai tuliko sulle vaan semmonen TSUDUM!FLOP - ja kappas, kassit ne tassa - kokemus?
ei oo kyllä tänään ollu mitkään vuoden isä-fiiliksetTulee vähän myöhässä, mutta oikein hyvää isänpäivää ketjun iseille.
*ufopaakkonen*No ensiks kasvoi hirveen näköinen tappi, luulin sitä tyräksi...juoksin hädissäni lähimpään sairaalaan kun havahduin siihen, että nivusista pullotti myöskin kahta puolta sellaset karvaiset ja melko tyhjät kassit, jotka tuoksahtivat Majurin sukkamehulle...siitä se ajatus sitten lähti ja nyt mä olen vaan totutellut tähän järkytykseen
Kauhee järkytysNo ensiks kasvoi hirveen näköinen tappi, luulin sitä tyräksi...juoksin hädissäni lähimpään sairaalaan kun havahduin siihen, että nivusista pullotti myöskin kahta puolta sellaset karvaiset ja melko tyhjät kassit, jotka tuoksahtivat Majurin sukkamehulle...siitä se ajatus sitten lähti ja nyt mä olen vaan totutellut tähän järkytykseen
Oli, emmä enää halua tietää miltä tuntuu tehdä nimensä hankeen seisaaltaanKauhee järkytys
No mita ihmetta nyt?*huolestuu tosissaan*....vai vedatko sa hoplasta ...mie en nyt tiia mita teen joten halaan kuiteski varmuuden vuoksi*halaaruttaa*ei oo kyllä tänään ollu mitkään vuoden isä-fiilikset
No mikäs?ei oo kyllä tänään ollu mitkään vuoden isä-fiilikset
Noh?ei oo kyllä tänään ollu mitkään vuoden isä-fiilikset
Meni yli al denten, vai pääskö liha kuivahtaa mediumista?ei oo kyllä tänään ollu mitkään vuoden isä-fiilikset
ei oo kyllä tänään ollu mitkään vuoden isä-fiilikset
Halaukset joka tapauksessa,jos sellaista tarviat.ei jaksa alkaa julkisella foorumilla sen enempää avautuu