Mää otin jo pari tuntii sitte*ufopaakkonen*
..tuota ...onkohan teilta kaikilta sitten se tamaniltainen mommoannos viela sujuvastikin ottamatta .......
Mää otin jo pari tuntii sitte*ufopaakkonen*
..tuota ...onkohan teilta kaikilta sitten se tamaniltainen mommoannos viela sujuvastikin ottamatta .......
...ootko kuitenkin ihan varma..koska jos saa ootkin - kiesus sentaan, kaikki nama vuodet!!- kuitenkin Boobsi ja se jo meni nukkumaan *ufopaakkonen*..niin ainakin yksi satsi on hakusessa...Mää otin jo pari tuntii sitte
Nythä se sit selvisaijaaa..no tuo selittää sen levottoman nakin ja karvaiset kassit mitkä roikkuu mun polvissa saakka
Joo, ihan uus tunne saada Majurin karvakassit haaraväliin ja toi nakki häiritsee...heiluu ylös ja alas ihan valtoimenaanNythä se sit selvis
Mun pittää vissiin yks mömmö viel ottaa*ufopaakkonen*
Tee helikopteri! Tee tee tee!Joo, ihan uus tunne saada Majurin karvakassit haaraväliin ja toi nakki häiritsee...heiluu ylös ja alas ihan valtoimenaan
*ufopaakkonen*Mun pittää vissiin yks mömmö viel ottaa
Ulos siita!! Hankeen kirjottamaan!! Mita sa viela sisalla kuhnailet???Joo, ihan uus tunne saada Majurin karvakassit haaraväliin ja toi nakki häiritsee...heiluu ylös ja alas ihan valtoimenaan
...ai ni..nyt ei vissiin kuitenkaan sovi lahtea kokeilemaan etta kumpaan lahkeeseen se soljahtais...jaa pian vetskarin valiin koko heiluja...*ufopaakkonen*Joo, ihan uus tunne saada Majurin karvakassit haaraväliin ja toi nakki häiritsee...heiluu ylös ja alas ihan valtoimenaan
Tee helikopteri! Tee tee tee!
Ei täällä ole enää lunta niin että vois kirjoittaa ja mä en tonne pimeeseen mene perskannikat paljaana, tiiä kuka siellä hiippailee seläntaaUlos siita!! Hankeen kirjottamaan!! Mita sa viela sisalla kuhnailet???
Niin ku sä*ufopaakkonen*
No NIH!!..eli siis..miten taa nyt menee teijen kanssa...
Parempi kun koko joukko ottaa nyt jotkut laakitykset viela kehiin, olipa ne sitten ihan tablettimuodossa tai vaikka klementiineina, taitaapi olla kuitenkin ihan hyvaksi
Ihania ootte !
*ufopaakkonen*Ei täällä ole enää lunta niin että vois kirjoittaa ja mä en tonne pimeeseen mene perskannikat paljaana, tiiä kuka siellä hiippailee seläntaa
...njoo...mun laakitys se vasta sekaisin onkin joten ihan ei ehken ole viisautta moinen toive...Niin ku sä
Jos täältä sulaa lumet pois ennen kevättä niin oon semisti hämmentynyt. Meillä on ihan kunnon talvi täällä.näyttää sille että täältäkin sulaa pois noi perjantaina sataneet lumekset
Ai sääkin meinaat olla mää?Toi on niin minä.
...etta istut sitten pjarse lasikulhossa ja melkein polvet suussa...siella on niin selkeesti sunnuntaifiilikset kohdillaan...Toi on niin minä.
No mikäpä täsä, yli viikon rankan lapsivapaan jälkeen. Vähemmästäki menee sunnuntaipörinäksi eikä tiiä pelkääkö elämää vai kuolemaa...etta istut sitten pjarse lasikulhossa ja melkein polvet suussa...siella on niin selkeesti sunnuntaifiilikset kohdillaan...
Toi hypnotisoi
Ei onnistu, liian ohut ja liian lyhyt