Boobabe
Piä jotain muuta kourassa.Et ehdi tänne ennen kuin alan kattomaan leffaa.
Sohvalla kaukosäädin kourassa lojuva mies ei o kauheen kuvauksellinen.
Piä jotain muuta kourassa.Et ehdi tänne ennen kuin alan kattomaan leffaa.
Sohvalla kaukosäädin kourassa lojuva mies ei o kauheen kuvauksellinen.
...niin ootkin, ihan perhoskauraa koko nainenJoo, oon mä
Siis selvä
Sattuneesta syystä jallupullo tai oluttölkki ei nyt tule kyseeseen.Piä jotain muuta kourassa.
Piä muna kourassa.
Pitääkö mun näyttää mallia?Sattuneesta syystä jallupullo tai oluttölkki ei nyt tule kyseeseen.
Näytit sitten mallia ja sait naamaan mäll...??
KahviaNäytit sitten mallia ja sait naamaan mäll...??
Sormet ristissä.Pistäkää nyt varpaat ja sormet ristiin etten tulis kipeeks. Viluttaa ja aivastuttaa ja vetelä olo
Höh mun versio olis ollut paljon hauskempiKahvia
Minen halua sitä lähellekään naamaa.Höh mun versio olis ollut paljon hauskempi
Minne sitten?Minen halua sitä lähellekään naamaa.
Kyllä mää vaanMinen halua sitä lähellekään naamaa.
Jonnekin muualle.Minne sitten?
Villasukat, lamminta juotavaa, hunajaa ja tuoretta raastettua inkivaaria... Ja minkas sille mahtaa, jos tauti tulee, silloin pitaa vaan sairastaa...mutta sormet ja varpaat..no varpaita en saa ristiin.. on ristissa ja runsaasti tlc- ajatuksiaPistäkää nyt varpaat ja sormet ristiin etten tulis kipeeks. Viluttaa ja aivastuttaa ja vetelä olo
Niinpä tietysti.Kyllä mää vaan
Höh yritin muokata tuota sun viestiä mutten keksi mitään tuhmaaJonnekin muualle.
Kuinkas sinä nyt kurkuman unohdit?Villasukat, lamminta juotavaa, hunajaa ja tuoretta raastettua inkivaaria... Ja minkas sille mahtaa, jos tauti tulee, silloin pitaa vaan sairastaa...mutta sormet ja varpaat..no varpaita en saa ristiin.. on ristissa ja runsaasti tlc- ajatuksia
Niinpä tietysti.
Villikset on ja lämmintä juotu. Ei sitte taida tyrnit auttaa,oon jo useamman viikon vetäny tyrnimarjoja joka päivä.Villasukat, lamminta juotavaa, hunajaa ja tuoretta raastettua inkivaaria... Ja minkas sille mahtaa, jos tauti tulee, silloin pitaa vaan sairastaa...mutta sormet ja varpaat..no varpaita en saa ristiin.. on ristissa ja runsaasti tlc- ajatuksia