En viitti kun olen just taas saanut siitä itteni vierotettua eikä seuraavaa repsahdusta tarttis vähään aikaan tulla.Ime jallua
En viitti kun olen just taas saanut siitä itteni vierotettua eikä seuraavaa repsahdusta tarttis vähään aikaan tulla.Ime jallua
No voi hitsi, mä meinasin ehottaa että tiskaat ja siivoot nakuna ja laitat meille kuvatMitähän keksis?
Leffan alkuun olis parisen tuntia.
Älkää ehdottako siivoamista ja tiskaamista.
TSIH
tsih
Ah (tohon ne pilkut) joo, Brasiliassahan satoi kuin Esmeraldan berberista konsanaan ja vaaratilanteita pukkas tuon tuostakin! Ihan jarjetonta meininkia*paheksuu*..PAHEKSUN ja Kimi ajo seinään
Ootko muru rakastunut kun tuollai punastelet ja haaveilet?
Ootko muru rakastunut kun tuollai punastelet ja haaveilet?
awwww Eiks ole ihana fiilis? Välillä tuntuu niin voimakkaana että menee varpaat onnesta kippuraan ja sydän paukuttelee ihan joka puolella rintakehää
Mut ei sen pitäis Kimin ajosuoritukseen vaikuttaa jos Boobis ottaa pari sihiröyh- juomaa?PAHEKSUN ja Kimi ajo seinään
Kylmä suihku?Väsyttää Harmi että kahvi ei pristä mua.
*ufopaakkonen*awwww Eiks ole ihana fiilis? Välillä tuntuu niin voimakkaana että menee varpaat onnesta kippuraan ja sydän paukuttelee ihan joka puolella rintakehää
En mene.Kylmä suihku?
No kävin naapurin rouvalta kysymässä, että tulisko ottamaan tommoisia kuvia.No voi hitsi, mä meinasin ehottaa että tiskaat ja siivoot nakuna ja laitat meille kuvat
joo ja kaupassa eksyy suunnista ja hymyilee yksinään vihannestiskille....ja ajattelee vaan vaaleanpunaisia pilvenhattaroita..ja välillä ''makkaroita'' ja saa yksinäisiä hepulikohtauksia josta sitten moittii itseään ja käskee ryhdistäytymään...portaissa askel on liiankin kevyt ja ruoka ei maistu eikä mieleen muistu...ja musiikkivalinnat liittyvät koko ajan joko seksiin tai rakkauteen*ufopaakkonen*
Juu, todellakin..se tunne kun rappusissa ketturoit ja astut sitten sulavasti harhaan hiien monen askelman verran ja tovin irvistelet ja puhut turkkiakin ja mietit etta jaisko tahan ovenpieleen vaan nojailemaan vai jaisko tahan ovenpieleen nojailemaan... Pojatkin kavi myotatuntohalauksia jos myos omia tilannekertomuksia kertomassa, joista mulla ei ollutkaan niin mitaan tietoa aikaisemmin eika ois varmaan nytkaan pitanyt olla, koskapa kuulema tervehdyin ihan silmissa kun silmat kuulema valahtivat silla tavalla, etta "...tasta viela keskustellaan..."....
Mutta juu...sydan paukuttelee todellakin ja vallankin nilkassa ...eli henkiin jaan
Mä voin uhrautua kuvaamaan.No kävin naapurin rouvalta kysymässä, että tulisko ottamaan tommoisia kuvia.
Miehensä ei tykännyt ajatuksesta yhtään.
No sa nyt ootkin ihan selvatapaus kylla , homma menetettyna siis ... tuituit sulle Ellunen...joo ja kaupassa eksyy suunnista ja hymyilee yksinään vihannestiskille....ja ajattelee vaan vaaleanpunaisia pilvenhattaroita..ja välillä ''makkaroita'' ja saa yksinäisiä hepulikohtauksia josta sitten moittii itseään ja käskee ryhdistäytymään...portaissa askel on liiankin kevyt ja ruoka ei maistu eikä mieleen muistu...ja musiikkivalinnat liittyvät koko ajan joko seksiin tai rakkauteen
Joo, oon mäNo sa nyt ootkin ihan selvatapaus kylla , homma menetettyna siis ... tuituit sulle Ellunen...
Mutta ma oon ihan perushorhohottopowwospaakkosfiiliksissa , normisettia tilannekouhotuksissa siis
Ja - elama on
Et ehdi tänne ennen kuin alan kattomaan leffaa.Mä voin uhrautua kuvaamaan.
Pyyyyyh, tekosyy...Boobsi mene sinne äkkiä!! *yllyttää ihan simona*Et ehdi tänne ennen kuin alan kattomaan leffaa.
Sohvalla kaukosäädin kourassa lojuva mies ei o kauheen kuvauksellinen.