The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan selvennykseksi kaikille jotka ei tiiä (ehkä lähinnä "vierailija" lukijalle):
Sotahan ei koskaan ole mikään miellyttävä asia, mutta hyvä se on tietää historiansa.(y)
 
Kyllä on ehanata kun on lunta!:love:
Ihan sellainen jouluinen tunnelma jo.:barefoot:
Kohta saa jo alkaa soittelemaan joululauluja.
Vain valkeaata jouluuuuuaaaa, mielessäin ootan minä ain.*pompsahtaa intopyrähyksellä ylös ja kipristelee joulu-into-kohtauksen kourissa*:oops::giggle::barefoot::X3:
Kaupan pihalla tein lumisydämiä hankeen = 1-2cm lunta...ja rikoin lätäköistä jäätä..ihanaa kun tulee talvi, nyt on posket punaiset (mutta ei siemeniä sisuksissa) ja nassu sen näköinen että on oltu ulkona:love:
 
...mä.
Oon.
Nyt.
Niin.
*huokaan*
:love:



..mie kävin ulkona näyttämässä nessua tuossa mahtavassa hiutalesateessa*hihkuu*!!! Ja juu, se n a r s k u i!! Ja t u o k s u i!! Ja oli niiiiin kaunistaihanaasatumaista!!:love:

Täällä on tullu lunta varmaan joku kymmenen senttiä:)!iiiiikkj, kässäätsä, tää on *melkein hyperventiloi* mahtavaa!!

Ja:rolleyes:...mua vielä sanottiin myssyköissäni ja lumihiutaleitten kuorruttamissa suortuvissani "sirpakaksi tyttöseksi"..:D...sielläkin oli sitä tötterööpäivää menossa:D...

Hei, nyt päiväteetä tähän kohtaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Jaa:barefoot:..hilavitkutin protestoi..pitäs vissiin olla maltillisempi eikä hihkuahehkuttaa ollenkaan, kun räppäsee sormille:oops:

Mutta tästä päivästä kuoriutui kuitenkin kaunis, vaikka kyllä mulla on edelleenkin olo kuin hihityshiprakassa ja pääkkönen on ihan hattarana:D

..mutta ei toi taida kuitenkaan haitata :)
 
Jos lämpö talossa pääsee alle peruslämmön niin viimeistään silloin kannattaa kutsua minut paikalle kattomaan mikä on päin persettä.

Olen ihan varma siitä, että Ruutis, epek, tai päätön lisäkseni osaisivat homman kertavilkaisulla ja olen siinä käsityksessä, että nimimerkki "poika" on kaikkea muuta kuin poika.
Niinno meille vuokrattiin talo joka on ollut viimeiset kolkyt vuotta vain kesäisin käytössä. Enkä yhäkään aio uhrata euroja vuokrakmpän remppaamiseen. Mutta tää on viimeinen tavi täällä!

Saas nähdä, millaiseen räyskän seuraavaksi muutetaan. Ties vaikkei olisi lattiaakaan lainkaan. :X3:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä