Hyviä piisejä.
Kaupan pihalla tein lumisydämiä hankeen = 1-2cm lunta...ja rikoin lätäköistä jäätä..ihanaa kun tulee talvi, nyt on posket punaiset (mutta ei siemeniä sisuksissa) ja nassu sen näköinen että on oltu ulkonaKyllä on ehanata kun on lunta!
Ihan sellainen jouluinen tunnelma jo.
Kohta saa jo alkaa soittelemaan joululauluja.
Vain valkeaata jouluuuuuaaaa, mielessäin ootan minä ain.*pompsahtaa intopyrähyksellä ylös ja kipristelee joulu-into-kohtauksen kourissa*
Tätä isukkini lauleskeli usein siinä pyörivässä kauhtuneessa nahkatuolissaan. *huokailee*<3
Tätä isukkini lauleskeli usein siinä pyörivässä kauhtuneessa nahkatuolissaan. *huokailee*<3
Ukrainalaiset lähti Mustanmeren rannalta suoraan jäiseen helvettiin."Romua kuin Raatteentiellä"
Kippis!*kilistelee teekupillaan moukkana *
Toki, jos pitisi lämpöpatterit päällä. Ei vaan hirmusti innosta kolmensadan sähkölasku nyt vielä kun maksetaan keravankämpästäkin vuokraa.Öh, eikö siellä ole mitään peruslämpöä?
Niinno meille vuokrattiin talo joka on ollut viimeiset kolkyt vuotta vain kesäisin käytössä. Enkä yhäkään aio uhrata euroja vuokrakmpän remppaamiseen. Mutta tää on viimeinen tavi täällä!Jos lämpö talossa pääsee alle peruslämmön niin viimeistään silloin kannattaa kutsua minut paikalle kattomaan mikä on päin persettä.
Olen ihan varma siitä, että Ruutis, epek, tai päätön lisäkseni osaisivat homman kertavilkaisulla ja olen siinä käsityksessä, että nimimerkki "poika" on kaikkea muuta kuin poika.
Näillä ilmoilla ilmalämpöpumppu kyllä jaksaa pitää normaalikokoisen talon peruslämpöisenäToki, jos pitisi lämpöpatterit päällä. Ei vaan hirmusti innosta kolmensadan sähkölasku nyt vielä kun maksetaan keravankämpästäkin vuokraa.
Saas nähdä, millaiseen räyskän seuraavaksi muutetaan. Ties vaikkei olisi lattiaakaan lainkaan.