Muksu katsoo vielä piirrettyjä, mies lukee historiakirjaa ja itse ja mietin joululeipomisia.
Pitämättömiä lomia pari viikkoa, kun ei ehtinyt lomailla. Tosin välillä täytyy taas käydä töissä, tiedän sen jo etukäteen.Tänä vuonna joulu on hanurista. Ei muuten mutta kun tulee vain yksi vapaapäivä
siihen vielä pitämättömät saikkendaalit päällePitämättömiä lomia pari viikkoa, kun ei ehtinyt lomailla. Tosin välillä täytyy taas käydä töissä, tiedän sen jo etukäteen.
En kuule harrasta saikkendaalia, hyi. Töihin mennään vaikka pää olis irtoamassa, näin siis niinkuin karrikoiden.siihen vielä pitämättömät saikkendaalit päälle
ahaa, et olekkaan papertehtaalla ruunissa?En kuule harrasta saikkendaalia, hyi. Töihin mennään vaikka pää olis irtoamassa, näin siis niinkuin karrikoiden.
Mullaki on vielä 24 lomapäivää mutta vuodenvaihde on niin kiireistä ettei toivoakaan pitää lomia silloin. Muutenkin, pitäköön ne joilla on pieniä koululaisia lomallaPitämättömiä lomia pari viikkoa, kun ei ehtinyt lomailla. Tosin välillä täytyy taas käydä töissä, tiedän sen jo etukäteen.
En. Pääsiskö siellä helpommalla? Säännöllinen työaika ja lomat ja tauotkin ja liksaa niin ettei lompakossa tila riitä?ahaa, et olekkaan papertehtaalla ruunissa?
Tai meidän firmassaahaa, et olekkaan papertehtaalla ruunissa?
Jalosti ajateltuMullaki on vielä 24 lomapäivää mutta vuodenvaihde on niin kiireistä ettei toivoakaan pitää lomia silloin. Muutenkin, pitäköön ne joilla on pieniä koululaisia lomalla
Niin, teilläkin pääsis helpommalla. Rekryn osoite oli?Tai meidän firmassa
Mä olen jo oppinut noissa melko hyväksi. Siis tekemään niitä.Joulunamit ei ole niin tärkeitä, mutta mietin joululaatikoita ja leivonnaisia. Laktoosittomuus on helppoa, mutta gluteeniton vaatimus luo lisähaasteen. Viime jouluna en jaksanut edes yrittää eli en syönyt.
Vuohelan herkun sivuja oon käynyt lukemassa. Täytyypä käydä kaupassa tiirailemmassa tuota lehteä, kiitti vinkistä.Mä olen jo oppinut noissa melko hyväksi. Siis tekemään niitä.
Mutta joo. Gluteenittomat joulutortut eivät kyllä olleet oikein menestys...
Tänä vuonna olen ovela, tilasin äidille lahjaksi neljä numeroa "gluteenittomia leivonnaisia" lehteä. Eka numero ilmestyy ihan pian ja on vissiin joulunumerokin.
Siis mä en ole keliaakikko mutta lähipiiristä löytyy useampikin.
No sehän löytyy tietysti intternetistäNiin, teilläkin pääsis helpommalla. Rekryn osoite oli?
HyväNy oon suihkunraikas majuri ja hampaat pesty
Ny oon suihkunraikas majuri