The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Joulunamit ei ole niin tärkeitä, mutta mietin joululaatikoita ja leivonnaisia. Laktoosittomuus on helppoa, mutta gluteeniton vaatimus luo lisähaasteen. Viime jouluna en jaksanut edes yrittää eli en syönyt.
Mä olen jo oppinut noissa melko hyväksi. Siis tekemään niitä.

Mutta joo. Gluteenittomat joulutortut eivät kyllä olleet oikein menestys...:confused:

Tänä vuonna olen ovela, tilasin äidille lahjaksi neljä numeroa "gluteenittomia leivonnaisia" lehteä. Eka numero ilmestyy ihan pian ja on vissiin joulunumerokin.

Siis mä en ole keliaakikko mutta lähipiiristä löytyy useampikin.
 
Mä olen jo oppinut noissa melko hyväksi. Siis tekemään niitä.

Mutta joo. Gluteenittomat joulutortut eivät kyllä olleet oikein menestys...:confused:

Tänä vuonna olen ovela, tilasin äidille lahjaksi neljä numeroa "gluteenittomia leivonnaisia" lehteä. Eka numero ilmestyy ihan pian ja on vissiin joulunumerokin.

Siis mä en ole keliaakikko mutta lähipiiristä löytyy useampikin.
Vuohelan herkun sivuja oon käynyt lukemassa. Täytyypä käydä kaupassa tiirailemmassa tuota lehteä, kiitti vinkistä.
 
Ainiin, lyhdyt voisi kans viritellä kiikkumaan pitkin poikin. Tänä vuonna taidan laittaa valosarjat niihin kynttilöiden sijaan, on niiiiin rankkaa olla aina sytyttelemässä ja sammuttelemassa tulia :sneaky:

Illalla on sitten pienimuotoiset juhlat suvulle ja ystäville kun noi ruttunaaman vanhemmat oli karanneet naimisiin
 
vierailija
Kesä on sit loppu :unsure:
Talviaikaan siirryttäessä kelloja siirretään tunti taaksepäin – klo 04:00 -> 03:00. Siirto siis tapahtuu lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
 
PÄIVÄÄ!

Siivottu on ,suihkussa käyty on,pyykit on just kohta valmiita. Mitäs sitten...ei oo ees rehvei.Puheis oli viikol et jos rehvattais mutta ei sit ainakaan tänää ilmeisesti. Ulkonakin harmaata ja tuulista ei paljon huvittais sinnekään mut ehkä pienen happihyppelyn jossain välis käyn.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä