Ei niistä ikinä saakkaan sellasia sopivia.Ei onnistunut mun paahdetut kikherneet ihan niin hyvin ku piti,osa jäi hieman pehmeiksi,osa on kyllä rapeita
Muoks.siis itehän saisin kyllä mutta ei muiden kannata edes yrittää
Ei niistä ikinä saakkaan sellasia sopivia.Ei onnistunut mun paahdetut kikherneet ihan niin hyvin ku piti,osa jäi hieman pehmeiksi,osa on kyllä rapeita
No mie ootankivaa ne teki mustakin biisin ootas niin etin sen
varmaan pari kolme vuotta kun mä olen viimeks maistanut saati sitten juonut sidukkaaPitäisköhä aukasta... Siideripullo olis pari siideriä kylmänä
Mä laitoin sen sinne jo hei halloooo taisipa vielä olla samassa viestissäNo mie ootan
Aina kannattaa yrittää voin harjoitella,kun kaapissa on viellä kuivattuja kikherneitä tähteellä yli puoli pussiaEi niistä ikinä saakkaan sellasia sopivia.
Muoks.siis itehän saisin kyllä mutta ei muiden kannata edes yrittää
Ei tuu kovin usein enää siideriä tai muutakaan juotua,saattaa mennä useempi kuukaus,että mitäön maistelen no eilen hörpin kaupan 4.7 % valkoviiniä,oli yllätävän ok makuistavarmaan pari kolme vuotta kun mä olen viimeks maistanut saati sitten juonut sidukkaa
Tulipa mieleen, että onko olemassa naisia, joilta tulis tisuista pontikkaa?Ei tuu kovin usein enää siideriä tai muutakaan juotua no eilen hörpin kaupan 4.7 % valkoviiniä,oli yllätvän ok makuista
Enpä oo kuullu,mut aina voi maistaa ja kokeillaTulipa mieleen, että onko olemassa naisia, joilta tulis tisuista pontikkaa?
Se oli väärä biisi neitokaiseni.Mä laitoin sen sinne jo hei halloooo taisipa vielä olla samassa viestissä
Mulla kanssa pitkä aika kun olen viimeks juonut kahvia vahvempaa Kahvia kyllä menee sitten senkin eestä...joskus huomaa illalla täyttäneensä vatsaansa pitkin päivää kahvilla ja jättäneensä syömiset välistä pois kokonaanEi tuu kovin usein enää siideriä tai muutakaan juotua,saattaa mennä useempi kuukaus,että mitäön maistelen no eilen hörpin kaupan 4.7 % valkoviiniä,oli yllätävän ok makuista
Sullon hyvä maku musan suhteenSe oli väärä biisi neitokaiseni.
Tuota taisit tarkoittaa?
Entä pullollisesta vodkaa?Mulla kanssa pitkä aika kun olen viimeks juonut kahvia vahvempaa Kahvia kyllä menee sitten senkin eestä...joskus huomaa illalla täyttäneensä vatsaansa pitkin päivää kahvilla ja jättäneensä syömiset välistä pois kokonaan
Mulla nousee alko tosi tosi helposti kupoliin, tulen jo lasillisesta viiniä ihan hillittömään huppeliin
Tyhjä pullo tuskin haittais mutta pullollinen tappaisEntä pullollisesta vodkaa?
On sustakin, ootas niin etin..ja se on luojan lykky ettei meikäläisestä oo niin voisin viisua
..koska se olis niin kamalan kauheeta sekametelisoppaa ettei sitä kuuntelis mörkökään
Toi on lemppareitani, mut tekijältä eli Sam Cookelta.Sullon hyvä maku musan suhteen
Mäpä tiedän mikä sun biisi on, tai siitä tulet ainakin aina mieleen
aina kun tulee paskafiilis niin laita toi päälle ja päätä just sillä hetkellä, että se muutos tulee
joo se on parempi versio kieltämättäToi on lemppareitani, mut tekijältä eli Sam Cookelta.