Se on vaarallista vain jos minä ja kisu tullaan imuroimaan sun luo Saat äkkiä uuden järjestyksen huonekaluille Sen lisäksi joudut mitä luultavammin paikkailemaan meitä ja paijailemaan kun toheloidaan itsemme solmuun...tai soittamaan ambulanssin vähintään toisellePäivää på kettingen.
Asioilla laukattu ja kaffia juotu.
Ilmaiskirjasaaliina Metallica - omin sanoin.
Imuroida pitäis, mutta se on kuulemma niin vaarallista touhua, että pitänee kerätä rohkeutta huomiseen. Tai viikonloppuun.
...mä en voi muitten imureista sanoa mitn mutta mun Irma nyt sattuu vaan olemaan tommonen villikko ja hepsankeikkanen, minkäs mä sille voin *kohauttelen olkapäitäni*...Päivää på kettingen.
Asioilla laukattu ja kaffia juotu.
Ilmaiskirjasaaliina Metallica - omin sanoin.
Imuroida pitäis, mutta se on kuulemma niin vaarallista touhua, että pitänee kerätä rohkeutta huomiseen. Tai viikonloppuun.
Tossa on poikamiesäijän paradoksi. Naista ei kehtaa kutsua kämpälle jos kämppä ei ole kuosissa.Mutta hei, me tullaan imuroimaan heti kun (uskallat) pyytää
En mä tasaisuudesta tiedä. Pahaa ääntä toi pitää....
Voihan se sun imuris olla semmonen tasasempi vempele ..
Me voidaan sotkea se kämppä sun puolesta taas?Tossa on poikamiesäijän paradoksi. Naista ei kehtaa kutsua kämpälle jos kämppä ei ole kuosissa.
Eli jos kutsuu "siivouspartion" paikalle niin tulee siivottua itte.
Ja mitäs sillä "siivouspartiolla enää sit tekee?
Siinä tapauksessa olisitte melko tuhmia tyttöjä.Me voidaan sotkea se kämppä sun puolesta taas?
Niitähän me ollaan joSiinä tapauksessa olisitte melko tuhmia tyttöjä.
...e kannata kutsua ainakaan mua siivoamaan...muistatko se tuoliin johdolla sitominen ja sitten lattialuutuna oleminen...ja näemmä kamalan äänenkin kera...En mä tasaisuudesta tiedä. Pahaa ääntä toi pitää.
Mutta se on ymmärrettävää. Kait minäkin pitäisin pahaa ääntä jos mua työnneltäis naamallani pitkin lattioita.
Puhu vaan tosta Ellusesta...mä oon vaan ihuna...Siinä tapauksessa olisitte melko tuhmia tyttöjä.
...
...mutta sitten sä voit mennä majaileen Ellusen tykö kun se on tommonen höveli kaikille kaikkensa antava ja tarjoava tyyppi...saat sitä päiväpannuseuraakin ...ja voit opettaa että mihinkä reikään sitä kahvia ryystetään...
Win- win- juttu, heeeiiii!!
Bhahaha....bhahahahaPuhu vaan tosta Ellusesta...mä oon vaan ihuna...
..no en sit ookaan...Bhahaha....bhahahaha
No oot mutta et mikään viaton Ja minen oo sellanen joka kaikille antaa ja tarjoo itseensä vai mitä sää aikasemmin sanoit..no en sit ookaan...
Kaikillehan sä oot päiväpannuja tarjonnut ja sehän on hienoa, kohteliaisuutta ...No oot mutta et mikään viaton Ja minen oo sellanen joka kaikille antaa ja tarjoo itseensä vai mitä sää aikasemmin sanoit
Mitäpä minä siellä?...mutta sitten sä voit mennä majaileen Ellusen tykö
Haravoit pihan? Siivoot mun takapihan puskat? Onhan tuota tekemistäMitäpä minä siellä?
Jos ja kun nukkumaluukusta johonkin lähden niin etelä- Pohjanmaalle.
..mulla on niin kuulkaas "lumi tulee"- fiilis !!