The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mulla on niin kuulkaas "lumi tulee"- fiilis :)!!

Tänään on jostain kumman syystä ollut pitkin päivää semmonen lumihiutale- olo. Vaikka ulkona nyt on aikaan nähden vielä kohtuu lämmintä, niin aamu oli semmoinen...jännä; ikään kuin pakkasta odottava...kylmää ilmaa kutsuva... Ja se jatkui pitkin päivää se lumihiutale- fiilis...


...tai sitten mä vaan oon niin karmeen malttamaton kun haluun etes ihan pienesti leijuvia hiutaleita:barefoot::oops:...

Mutta oikeesti. Pakkasta eka, jotta maa jäätyy niin jää ne tulevat lumihiutaleetkin sitten maahan tuomaan valoisuutta ja riehakkuutta (y)...

Teetä nyt ja kohta pihalle huiskishaiskistelemaan :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää på kettingen.
Asioilla laukattu ja kaffia juotu.
Ilmaiskirjasaaliina Metallica - omin sanoin.

Imuroida pitäis, mutta se on kuulemma niin vaarallista touhua, että pitänee kerätä rohkeutta huomiseen. Tai viikonloppuun.
Se on vaarallista vain jos minä ja kisu tullaan imuroimaan sun luo :) Saat äkkiä uuden järjestyksen huonekaluille :p Sen lisäksi joudut mitä luultavammin paikkailemaan meitä ja paijailemaan kun toheloidaan itsemme solmuun...tai soittamaan ambulanssin vähintään toiselle:oops:

Mutta hei, me tullaan imuroimaan heti kun (uskallat) pyytää:rolleyes:
 
Päivää på kettingen.
Asioilla laukattu ja kaffia juotu.
Ilmaiskirjasaaliina Metallica - omin sanoin.

Imuroida pitäis, mutta se on kuulemma niin vaarallista touhua, että pitänee kerätä rohkeutta huomiseen. Tai viikonloppuun.
...mä en voi muitten imureista sanoa mitn mutta mun Irma nyt sattuu vaan olemaan tommonen villikko ja hepsankeikkanen, minkäs mä sille voin *kohauttelen olkapäitäni*...

Voihan se sun imuris olla semmonen tasasempi vempele :)..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En mä tasaisuudesta tiedä. Pahaa ääntä toi pitää.
Mutta se on ymmärrettävää. Kait minäkin pitäisin pahaa ääntä jos mua työnneltäis naamallani pitkin lattioita.
...e kannata kutsua ainakaan mua siivoamaan:cautious:...muistatko se tuoliin johdolla sitominen ja sitten lattialuutuna oleminen...ja näemmä kamalan äänenkin kera...


Häätö siitä tulis*ufopääkkönen*:notworthy:...


...mutta sitten sä voit mennä majaileen Ellusen tykö kun se on tommonen höveli kaikille kaikkensa antava ja tarjoava tyyppi...saat sitä päiväpannuseuraakin (y)...ja voit opettaa että mihinkä reikään sitä kahvia ryystetään(y)...

Win- win- juttu, heeeiiii!!:)
 
Mä lähden pihalle hakemaan taas punaisia poskia ja sitä lumihiutale-fiilistä...ja varmaan äksäilen lehtikasassakin...

Nähdään...tai sitten ei...moikat ja mukavaa torjantain viettoa:)....viikonloppu ainakin lähestyy hiipimällä hissun kissun ja on ihan kohtaaaa!!!*vilkuttaa*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä