Oi kiitos,tottakai otan mutta ei kai tämä tarjous sisällä mitään tuhmuuksia taka ajatuksena? *pälyilee epäillen Boobsia*
Haluukko hampparin? Puolivalmis johon tyrkkäsin sörsselit sisälle.
Ajattelin että jos sulle maistuu. Mulla ikinä mitää taka-ajatuksia.Oi kiitos,tottakai otan mutta ei kai tämä tarjous sisällä mitään tuhmuuksia taka ajatuksena? *pälyilee epäillen Boobsia*
Juu juu eipä tosiaan ole Sallis nyt mun nauraa nainen *nauraa* Sä olet taka ajatusten äiti ja niiden toteuttaja *suojelee viattomuuttansa laittamalla jalat tiukasti ristiin ja nielaisemalla siveysvyön avaimen*Ajattelin että jos sulle maistuu. Mulla ikinä mitää taka-ajatuksia.
Mulla on voimapihdit.Juu juu eipä tosiaan ole Sallis nyt mun nauraa nainen *nauraa* Sä olet taka ajatusten äiti ja niiden toteuttaja *suojelee viattomuuttansa laittamalla jalat tiukasti ristiin ja nielaisemalla siveysvyön avaimen*
Vai silleen.ei mitään hamppareita, tästä kunnon kermapimppasaatanaa.
*Koppaa krutin romanttiseen valssiin Sonatan tahtiin ja kallistaa romanttiseen suudelm...* Eikun niin joo öhh sori, meni vähän tunteisiin toi Tallulahihmettelinkin jo että milloin sunnuntai-illan lauluseurat alkaa
mää olinkin nuorramiessä aika hyvä valssamaan*Koppaa krutin romanttiseen valssiin Sonatan tahtiin ja kallistaa romanttiseen suudelm...* Eikun niin joo öhh sori, meni vähän tunteisiin toi Tallulah
Ja mä ajattelin jotakin samaa. En vain sanonut sitä.*Koppaa krutin romanttiseen valssiin Sonatan tahtiin ja kallistaa romanttiseen suudelm...* Eikun niin joo öhh sori, meni vähän tunteisiin toi Tallulah
puspusihmettelinkin jo että milloin sunnuntai-illan lauluseurat alkaa