sopii yrittää! Mitäs täällä on taas pervoiltu, hyi teitä!!! Vieläkö ruutis vikittelee kaikkia?Ihana kun tupsahit paikalle,tarttis jesarilla sitoo kii että et karkaa taas.Useemmin pitäs hengailla tääl,pervoperttien ja pirkkojen joukossa
sopii yrittää! Mitäs täällä on taas pervoiltu, hyi teitä!!! Vieläkö ruutis vikittelee kaikkia?Ihana kun tupsahit paikalle,tarttis jesarilla sitoo kii että et karkaa taas.Useemmin pitäs hengailla tääl,pervoperttien ja pirkkojen joukossa
Joo, täytyy tunnustaa. Oon hylännyt teidät aika röyhkeesti...ei, elena on uus tyyppi
taitaa olla kamerat ruosteessa?
Tammosille tavallisille paivaihmisille nyt on jo iltailta, oikeestaan myohaisilta...mutta tuommonen yokyopeli taas vasta saa ne silmansa kunnolla auki.nyt on aamupäivä.
alapeukkuja tulee niin että rapse vaan käy.*rapsraps* Pane ne kellot oikeaan aikaan tai tullaan jääkisun kanssa ja räpsitään sua pepallemun kello on 12 tuntia eri ajassa kun sulla.
...silla on se hehtokilometrinen ruoska!!!*laittaa juoksukengat jalkaansa*alapeukkuja tulee niin että rapse vaan käy.*rapsraps* Pane ne kellot oikeaan aikaan tai tullaan jääkisun kanssa ja räpsitään sua pepalle
No ei se pärjää kahdelle ketterälle ninjalle, höökitään eripuolilta kimppuun ja sotketaan se ruoska jalkoihin siinä samalla (ei omiimme)...silla on se hehtokilometrinen ruoska!!!*laittaa juoksukengat jalkaansa*
Sitapaitti kumiankalla nyt ei kauheesti ketaan rapsita niin mihinkaan...
Kylpyankkaa voi käyttää mitä moninaisimpiin tarkoituksiin. Niih....silla on se hehtokilometrinen ruoska!!!*laittaa juoksukengat jalkaansa*
Sitapaitti kumiankalla nyt ei kauheesti ketaan rapsita niin mihinkaan...
Kuten esim?Kylpyankkaa voi käyttää mitä moninaisimpiin tarkoituksiin. Niih.
No kylla ma nyt SEN tiian...mutta harvemmin jos tuskin koskaan silla kettaan ruoskimaan pystyy...Kylpyankkaa voi käyttää mitä moninaisimpiin tarkoituksiin. Niih.
kuha uhkailet.alapeukkuja tulee niin että rapse vaan käy.*rapsraps* Pane ne kellot oikeaan aikaan tai tullaan jääkisun kanssa ja räpsitään sua pepalle
Mihinkäs koira tai siis ruutis karvoistaan pääsissopii yrittää! Mitäs täällä on taas pervoiltu, hyi teitä!!! Vieläkö ruutis vikittelee kaikkia?
Noi kaksi viimeista sanaa olikin sitten ihan olennainen pointtiNo ei se pärjää kahdelle ketterälle ninjalle, höökitään eripuolilta kimppuun ja sotketaan se ruoska jalkoihin siinä samalla (ei omiimme)
Tärkeimmät, mun tapauksessa nimittäin kävisi niin että Päätön seisoisi meidän vieressä nauramassa partaansa ja me oltais sotkeennuttu siihen ruoskaanNoi kaksi viimeista sanaa olikin sitten ihan olennainen pointti
Arvasin!!! Enhän mä mitään kameroita tarvi, kun tiiän jo ilmankin mitä te puuhailette.Mihinkäs koira tai siis ruutis karvoistaan pääsis
Älä puhu kuhasta kun epek on paikalla, kohta alkaa kuha meemit taas lentämäänkuha uhkailet.
Jumankeuta, ala nyt vaan sano etta sa oot se kauan karoksissa ja hukassa ollut siskonpuolikas?Tärkeimmät, mun tapauksessa nimittäin kävisi niin että Päätön seisoisi meidän vieressä nauramassa partaansa ja me oltais sotkeennuttu siihen ruoskaan
Mä olen just sellanen tohelo että sotken jalkani johtoihin, lyön varpaani kaapinkulmiin ja kun kumarrun hieromaan varpaita, osuu pää myös johonkin...kompuroin matonkulmiin jne jne jneJumankeuta, ala nyt vaan sano etta sa oot se kauan karoksissa ja hukassa ollut siskonpuolikas?
...koska toi kuvaukses kuulostaa enemman kuin tutulta...nim. miljoonat kerrat imurinjohtoon sotkeutunut, kuulokkeiden johdoista nyt puhumattakaan
Mä olen just sellanen tohelo että sotken jalkani johtoihin, lyön varpaani kaapinkulmiin ja kun kumarrun hieromaan varpaita, osuu pää myös johonkin...kompuroin matonkulmiin jne jne jne
ja yksäreillä se vasta laitteleekin kaikkea pervåaArvasin!!! Enhän mä mitään kameroita tarvi, kun tiiän jo ilmankin mitä te puuhailette.
Ihanaa löytää sielunsisko tällai
Siis joko ma oon sa tai sa oot ma tai...eihan me kaksosia olla?!