viereisen puskan vierestä
Ketjuihastumiset kiinnostaa aina.Ketä kiinnostaa tuollaisten asioiden miettimiset edes
Ketjuihastumiset kiinnostaa aina.Ketä kiinnostaa tuollaisten asioiden miettimiset edes
Ma tykkaan ihan hirmuisasti tuosta Lauralle- viisusta ..siita tulee semmonen mukavan pehmoinen olo...Toi "Lauralle" tuli bändini ohjelmistoon yksissä häissä joissa morsmaikun nimi sattui olemaan Laura. Jäi ohjelmistoon moneksi vuodeksi. Arvonnassa se langetettiin mun laulettavaksi. Muistan vieläkin ulkoa vaikka en o koskenut ainoaankaan soittimeen ainaskaan kolmeen vuoteen.
Korvamatoja sano. Mulla on niitä nelinumeroinen lukumäärä joten aina päässä soi joku.
sheivaile poisNo johan on puskat.
Minä luulin että ysimilli ja freetze cat.veikkaan että ysimilli ja mörökölli olisivat kyseessä
saattaa olla nekin, ainaski 9 on yrittäny kaikkia mustiaMinä luulin että ysimilli ja freetze cat.
Niin mutta minkälaista ihmistä ne asiat kiinnostaa oikeasti? Mustasukkaista naisihmistä joka kokee jääneensä huomiotta?? Olisko aika siinä tapauksessa lähteä pitkälle palstatauolle jos elämä alkaa noin paljon pyörimään tämän palstan ympärillä?Ketjuihastumiset kiinnostaa aina.
Ei ole.saattaa olla nekin, ainaski 9 on yrittäny kaikkia mustia
PaheksunPizzat tilattu. Tulisivat jo! Oon vasta eilisestä odottanut.
tomaattisoossia ja venyvää juustoaaaaaaah
kyllä se kohta suakin yrittääEi ole.
No ei kyllä ole.saattaa olla nekin, ainaski 9 on yrittäny kaikkia mustia
Ei yritä.kyllä se kohta suakin yrittää
ooks antanu sille pakit jo etukäteen?Ei yritä.
kukakoha?!Minä luulin että ysimilli ja freetze cat.
no höh, kyä mää yrittäsin ellen olis ukkomiesEi ole yritetty edes silloin kun oli ilmoitus treffisivustolla.
enooks antanu sille pakit jo etukäteen?
Nii täälläkii! Tex ja KitCarson on just ny niin jännässä paikassa, että en meinaa sivua uskaltaa kääntää.Iltawilleroisia tarjolla
Kaanna sita sivua varovasti....toooosiii varovasti...ja vain toisella silmalla pikkusesti kurkistellenNii täälläkii! Tex ja KitCarson on just ny niin jännässä paikassa, että en meinaa sivua uskaltaa kääntää.