Kohta ruoka-aika. Iltapäivällä sauna.
Siinä tulevaisuuden suunnitelmat.
Sama täällä ...siis ruoka- aika.Kohta ruoka-aika. Iltapäivällä sauna.
pyyhehässäkkätestailu?Sama täällä ...siis ruoka- aika.
Ja peräänsoitteleminen eli tsekkaaminen kuinka monella on kännykkä mukana ja kuka siihen vastaakaan
Joskus illansuussa sauna<3...ja se pyyhehässäkkätestailu
Mistään muusta en tiedäkään, katellaan...
Mä oon laittanu näissä kesäisissä päivissäni herkän hipiäni sudeksi, niin päätön vinkkas että saunan löylyissä kestäisin olla, jos laittasin märän pyyhkeen harteillenipyyhehässäkkätestailu?
ennenkö tulee sanomista viisastelusta niin viileetä vettä siihen pyyhkeeseen.Mä oon laittanu näissä kesäisissä päivissäni herkän hipiäni sudeksi, niin päätön vinkkas että saunan löylyissä kestäisin olla, jos laittasin märän pyyhkeen harteilleni
Testaan
Ihan samoissa vesissä nyt oltiinennenkö tulee sanomista viisastelusta niin viileetä vettä siihen pyyhkeeseen.
...kait sitä sunnuntainakin aamupalaa...vai että ruoka aika, jos nyt ensin suunnittelis aamupalaa. jaa, tänään oliki lauantai, mä olin päivän edellä.
Ok, vissiin.Mä oon laittanu näissä kesäisissä päivissäni herkän hipiäni sudeksi, niin päätön vinkkas että saunan löylyissä kestäisin olla, jos laittasin märän pyyhkeen harteilleni
Testaan
Heräsin jo yhdeksän maissa, sillon oli aammupalan aika.vai että ruoka aika, jos nyt ensin suunnittelis aamupalaa. jaa, tänään oliki lauantai, mä olin päivän edellä.
No se on hyvä seolotila on ihan normaali.
älä vaan tänne lähetä yhtäkään.Oho, tuli kaksi ämmää.
Toi pyyhejutska on varmaan ok ...meikäläisen pääkkönen taas puolestaan sitä tuttua vissiinkait- osastoaOk, vissiin.
..eilen olit huolimassa tinkuselle ängennyttä naisihmistä...tänään ei sitten tartte ollenkaan...älä vaan tänne lähetä yhtäkään.
nainen ja ämmä on yhtä kaukana toisistaan kun lada ferrarista...eilen olit huolimassa tinkuselle ängennyttä naisihmistä...tänään ei sitten tartte ollenkaan...
Hiukan hakee linjoja kyllä
Potkin jo ovesta ulos. En tiedä minne menivät, muista kuitenkin:älä vaan tänne lähetä yhtäkään.