The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää selitin ukkokullalle että nää on kaikki monivuotisia kasveja. Ukkokulta tuumasi että hyvä jos moniviikkosia sun hoidossas o_O

Mä yleensä onnistun tappamaan muovikukatkin
Meillä ei kukat viihdy sisätiloissa.

Ja nää mitkä ulkona rehottaa, rehottaa sitten ihan omineen- willinä ja wapaana :)

Nyt sitten tullut jostain puuntakaa joku paskartelun arkkipiru sipittämään, että "...laita laita, tee tee..!.."...o_O

:eek: :eek:...hesusmaria!!!!...illuminati!!!!....no ni, foliohattu hukassa edelleenkin mutta tarkottaako tää nyt sitten jotain....*ufopääkkönen*...


...kukkahattutätioireyhtymää *varovaisena*???!!!*järkyttynyt hajatelmansa lopputulemasta*
 
Meillä ei kukat viihdy sisätiloissa.

Ja nää mitkä ulkona rehottaa, rehottaa sitten ihan omineen- willinä ja wapaana :)

Nyt sitten tullut jostain puuntakaa joku paskartelun arkkipiru sipittämään, että "...laita laita, tee tee..!.."...o_O

:eek: :eek:...hesusmaria!!!!...illuminati!!!!....no ni, foliohattu hukassa edelleenkin mutta tarkottaako tää nyt sitten jotain....*ufopääkkönen*...


...kukkahattutätioireyhtymää *varovaisena*???!!!*järkyttynyt hajatelmansa lopputulemasta*
Tän täytyy olla illuminati jos kerran sekä Kattilassa että Narttulassa on tämmösiä vinkeitä ilmaantunut! :eek: :eek: :eek:
 
Aina kannattaa kokeilla (y)

Mie otan :coffee: ja kookosjogurtin. Isken sinne banaanin ja chian siemeniä :p.
:eek:...ja tämän mä jaan teille koska on pakko:eek::barefoot::D...tyrkkäs meinaa niin hurjaa pervokkimielikuvaa tuosta iltapalan esillepanosta että*alhainen maanmatonen*...

..milläs harjalla mä lähden nyt pytspyts putsaamaan tätä mielikuvitushapatusta...varmaan jollain Putkimiehellä kans...

*lähti lotraamaan*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä