...että kuulosti tutulta?
Mitä tuo kattinen on oikein touhunnut
4 päivää.Vielä viisi päivää ja sen jälkeen koittaa elämisen sietämätön keveys .
Eli LOMA
kypelinvuorella kristallipallo melkein näki sun touhus, ei tuo minuun liittyny.Mitä tuo kattinen on oikein touhunnut
Ei tietenkään liittynytkypelinvuorella kristallipallo melkein näki sun touhus, ei tuo minuun liittyny.
Meillä ei kukat viihdy sisätiloissa.Mää selitin ukkokullalle että nää on kaikki monivuotisia kasveja. Ukkokulta tuumasi että hyvä jos moniviikkosia sun hoidossas
Mä yleensä onnistun tappamaan muovikukatkin
Mulla se loppuu.Vielä viisi päivää ja sen jälkeen koittaa elämisen sietämätön keveys .
Eli LOMA
PöhMulla se loppuu.
Tän täytyy olla illuminati jos kerran sekä Kattilassa että Narttulassa on tämmösiä vinkeitä ilmaantunut!Meillä ei kukat viihdy sisätiloissa.
Ja nää mitkä ulkona rehottaa, rehottaa sitten ihan omineen- willinä ja wapaana
Nyt sitten tullut jostain puuntakaa joku paskartelun arkkipiru sipittämään, että "...laita laita, tee tee..!.."...
...hesusmaria!!!!...illuminati!!!!....no ni, foliohattu hukassa edelleenkin mutta tarkottaako tää nyt sitten jotain....*ufopääkkönen*...
...kukkahattutätioireyhtymää *varovaisena*???!!!*järkyttynyt hajatelmansa lopputulemasta*
E näkeny*totisena*kypelinvuorella kristallipallo melkein näki sun touhus, ei tuo minuun liittyny.
Saikun takia mulle tuli tavallaan lisää lomaa. Pidän sen joskus syksymmällä.
Bärcceleen pyhäpäiväkään suojaa niin miltään*varovaisena*....Tän täytyy olla illuminati jos kerran sekä Kattilassa että Narttulassa on tämmösiä vinkeitä ilmaantunut!
Paino sanalla joskus.Joskus on pakko olla vittumainen vaikka pohjimmiltaan ois kiltti
Sitten se vasta rupeekin janottamaan ...Taas janottaa.
Lähtisko se pullollisella viiniä?
Mä en tartte kapakkatappeluita vittumaisuuteen. Kuukkelit riittää.Paino sanalla joskus.
Mä olen (sattuneesta syystä) nähnyt niin monta (liian monta) kapakkitappelusta että en edes viitti laskea.. Lopputulos on aina se, että suurin, kaunein ja vahvin ei voita vaan vittumaisin voittaa.
Juo vettäTaas janottaa.
..multa löytyy lähempää.Mä en tartte kapakkatappeluita vittumaisuuteen. Kuukkelit riittää.
Aina kannattaa kokeillaTaas janottaa.
Mä en tartte humppaa kummempaa.Mä en tartte kapakkatappeluita vittumaisuuteen. Kuukkelit riittää.
Mä tavallaan kaipaan noita iltawillejä. Teiniä voi enää hoitaa...multa löytyy lähempää.
Oma itteni. Yks sekundaenkuli ja melkeindevili.
...eeeehh, oikeesti*totisena*...mä oon niin ihana että pahaa tekee.
Meillä on iltawillit
Ei aina. Joskus juon vähän.Sitten se vasta rupeekin janottamaan ...
Ota ota ota ota...!:Saint:
Kuvittelin mielessä tuon iltapalasi laittamisen.Aina kannattaa kokeilla
Mie otan ja kookosjogurtin. Isken sinne banaanin ja chian siemeniä .
...ja tämän mä jaan teille koska on pakko...tyrkkäs meinaa niin hurjaa pervokkimielikuvaa tuosta iltapalan esillepanosta että*alhainen maanmatonen*...Aina kannattaa kokeilla
Mie otan ja kookosjogurtin. Isken sinne banaanin ja chian siemeniä .
Ei aina. Joskus juon vähän, mutta useimiten liikaa.