Yinksu
Samaa mieltä.Toi Strömssöö olis kyllä pottumainen paikka elää.
Kauheet onnistumispaineet koko ajan ja sit pitäis olla koko ajan kauheen iloinen.
En mä vaan jaksais.
Samaa mieltä.Toi Strömssöö olis kyllä pottumainen paikka elää.
Kauheet onnistumispaineet koko ajan ja sit pitäis olla koko ajan kauheen iloinen.
En mä vaan jaksais.
Joo, yhdelle kun kumartaa, niin toiselle sitten ihan vakisinkin pyllistaa...Aina ei mene. Ja vaikka menisi, niin silti kaikki eivät välttämättä oo tyytyväisiä.
Täällä kuopuksella on möksö-päivä. Ei auttanut vaikka sai leipoa piimäkakun ja tutkia parin viikon päästä kylvettäviä siemeniä.
No toi onkin tommonen heliumsankareitten kokoontumisajopaikka.Toi Strömssöö olis kyllä pottumainen paikka elää.
En mä vaan jaksais.
15- vuotiaana ihmettelin kuinka tyhmä isäni voikaan ollaJoo, yhdelle kun kumartaa, niin toiselle sitten ihan vakisinkin pyllistaa...
Mun rakasarmas murkkuikainen aiheuttaa...verenkierron vilkastumista. Ja sen huomion, etta - ma oon vaikee tapaus. Ei puhuta samaa kielta, ainakaan tanaan, eika olla samalla taajuudella, hyva kun leveysasteella ollaan. Mutta.
Paiva se on huomennakin. Ja oikeessapa muksu onkin. Oon vaikee, kun en ymmarra. Yksinkertaista. Josko sitten huomenna jotakin tajuaisin edes himppasesti.
..ja parempi onkin olla puhumatta aidista mitaan15- vuotiaana ihmettelin kuinka tyhmä isäni voikaan olla
20- vuotiaana ihmettelin kuinka paljon isäni onkaan viidessä vuodessa viisastunut.
(Mark Twain)
Wallander alkaa 22.40Nii väsyny ettei jaksa ees vinkuu...
Pää repsahti jo kerran liekö sen merkki että pitäs mennä nukkumaan.Wallander alkaa 22.40
Koitas ny vaan jaksaa.
Mee nukkuu, huomiseen.Nii väsyny ettei jaksa ees vinkuu...
Happihyppely tekee hyvaa , nyt vain unille kerran tilaustakin on.Pää repsahti jo kerran liekö sen merkki että pitäs mennä nukkumaan.
Tuu hakeeVoi kun taas tekis mieli savuketta. Kiskoa keuhot täyeen aroikasta savua. Oooiii oi.
Kauniita uniaTransformers 3 on huono, ehkä aika mennä nukkumaan. Öitä.
Iltaa Kais, täältä Kouvostoliiton ydinlaskeuma- alueelta pärähtääIltaa, taas
Hopeatoffeelle hyvää yötä.
Iltaa Kais, täältä Kouvostoliiton ydinlaskeuma- alueelta pärähtää
En tiijäJokos muut häipyi nukkumaan ?