The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aina ei mene. Ja vaikka menisi, niin silti kaikki eivät välttämättä oo tyytyväisiä.

Täällä kuopuksella on möksö-päivä. Ei auttanut vaikka sai leipoa piimäkakun ja tutkia parin viikon päästä kylvettäviä siemeniä.
Joo, yhdelle kun kumartaa, niin toiselle sitten ihan vakisinkin pyllistaa...

Mun rakasarmas murkkuikainen aiheuttaa...verenkierron vilkastumista. Ja sen huomion, etta - ma oon vaikee tapaus. Ei puhuta samaa kielta, ainakaan tanaan, eika olla samalla taajuudella, hyva kun leveysasteella ollaan. Mutta.

Paiva se on huomennakin. Ja oikeessapa muksu onkin. Oon vaikee, kun en ymmarra. Yksinkertaista. Josko sitten huomenna jotakin tajuaisin edes himppasesti.
 
Joo, yhdelle kun kumartaa, niin toiselle sitten ihan vakisinkin pyllistaa...

Mun rakasarmas murkkuikainen aiheuttaa...verenkierron vilkastumista. Ja sen huomion, etta - ma oon vaikee tapaus. Ei puhuta samaa kielta, ainakaan tanaan, eika olla samalla taajuudella, hyva kun leveysasteella ollaan. Mutta.

Paiva se on huomennakin. Ja oikeessapa muksu onkin. Oon vaikee, kun en ymmarra. Yksinkertaista. Josko sitten huomenna jotakin tajuaisin edes himppasesti.
15- vuotiaana ihmettelin kuinka tyhmä isäni voikaan olla
20- vuotiaana ihmettelin kuinka paljon isäni onkaan viidessä vuodessa viisastunut.
(Mark Twain)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä