Lauloin..Laalakaa mukana
Koira juoksi ikkunan läpi ulos, kuka korvaa kysyn vaan?
Lauloin..Laalakaa mukana
Paineilmalla hoituu näppärästi, pitää vain suojata pressulla riittävän iso alue alta.tulipa öljyttyä mökillä terssikalut
ommuuten vittumasta hommaa
tiiän, mulla olis kotona kompuraPaineilmalla hoituu näppärästi, pitää vain suojata pressulla riittävän iso alue alta.
Mun ei pitänyt tehdä mitään, enkä ole tehnyt mitään. Eli suunnitelmani on toteutunut sataprosenttisesti. Kerrankin.PPiti sitä ja tätä mutta joka paikassa tulee rakeita niin ettei onnistu.
Viikonloppu siis alkoi! Tsih!
Mitäs Routamisu noin tuimasti katselee?
Mitäs Routamisu noin tuimasti katselee?
Noin siinä just käy jos ei osaa suunnitella mitääntekemättömyyttään kunnolla. Vähintään kaupalle sit joutuu.Mun ei pitäny tehä mittään tännään mut kävimpähä kaupas,prismalla.
Ihmisten ilmat on suuresti yliarvostettuja.Ja katos vaan, oikein yllattavaa, etta kun ma yritan pyrstolleni toviksi jopa asettua, niin....uppsiedaisies vaan, oisko taas tilannetta torpassa tarjolla etta pitaa menna valiin huitomaan ja sanoittamaan
Mutta. En mee ennaa ikinakosk...vahaan aikaan ihmisten ilmoille. Koko ipanakoorin kanssa. Jotenkin on semmoinen olo etta overit tuli ja lahjakkaasti
Etta kylla - maalaiset olivat liikenteessa ja ihmettelemassa muaaliman menova ja liikkuvia aatoja ja kaiken muaaliman vekottimia ja kojjeita
Vaan tulipahan puutostilaa korjattua . Ja laitettua jalleen tyomotivaatiotakin entisestaan kohdilleen
Yksi juttu vaan jurppii. Taas on naemma kasilla semmoinen vuosi, etta saan ettimalla ettia tuolle yhdelle viruvalle ihanalle ipanalle sopivan kokoisia vermeita. Eli armotonta kyparameininkia ja terrierimurinaa kehiin, jos sattuu kapaliin tarttumaan oikean kokoista, silla ne todellakin viedaan nopeasti ja sitten vaan saa jaada nuolemaan tipahduksia....
Sehän oli vaan et tulisit takas tänne äkkiä!
..niin..kun..sita vaan..etta...
ihan pienesti vaan kuikuilen...tiia voiko nessuansa nayttaakaan...kun naemma ihan tenniskyparan verran on sitten huiskuteltu ja vilkuteltu puis menevaksi.....
Mutta taalla ma nyt taas oon kaikesta huolimatta
Eijeijeijei. Kun.Ihmisten ilmat on suuresti yliarvostettuja.
Itte en tykkää lainkaan. Ei siellä ole kuin ruuhkaa ja jonoja.
Jos mun pitää mennä tohon paikalliseen ostoshelvettiin, niin katton kellonajan hyvin tarkkaan semmoiseksi, että siellä on kassahenkilökuntaa enemmän kuin asiakkaita.
Mut mä olenkin mä. Erakkona korvessa olis mulle sopivin paikka, mut tässä sitä olen vielä toistaiseksi jumiutuneena lähiönukkumaluukkuun.
...kylla sita nyt selitellaan....saisai vaan , tulin vaikkei pyydettykaanSehän oli vaan et tulisit takas tänne äkkiä!
...kylla sita nyt selitellaan....saisai vaan , tulin vaikkei pyydettykaan
...olikohan tuossa nyt tarpeeksi?!
Mutta - ja taas naemma tulee kilometrin pituista, sorisori, musta ei tule ikinakoskaanmilloinkaan lyhyesti ja ytimekkaasti selostavaa
Niin! Mitä sitte!..hirweesti on jotenkin ilmassa liioitteluovereita
Niin! Mitä sitte!
Kun sanat ei riitä!
Vastasitko nyt väärään viestiin?
...en ma ainakaan oo tommosta huomannu, etta ei ainakaan mulla toimi