The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ei pitäny tehä mittään tännään :sick: mut kävimpähä kaupas,prismalla. :X3:
Eiköhän täti tuu kohta kylään :whistle:

Olipas hyvvee ruokaa, pitkään uunissa ja kastikkeessa muhinutta nautaa ja pottui :p:p
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Ja katos vaan, oikein yllattavaa, etta kun ma yritan pyrstolleni toviksi jopa asettua, niin....uppsiedaisies vaan, oisko taas tilannetta torpassa tarjolla etta pitaa menna valiin huitomaan ja sanoittamaan:alien:

Mutta. En mee ennaa ikinakosk...vahaan aikaan:cautious: ihmisten ilmoille. Koko ipanakoorin kanssa. Jotenkin on semmoinen olo etta overit tuli ja lahjakkaasti(y)

Etta kylla - maalaiset olivat liikenteessa ja ihmettelemassa muaaliman menova ja liikkuvia aatoja ja kaiken muaaliman vekottimia ja kojjeita:barefoot::D

Vaan tulipahan puutostilaa korjattua (y). Ja laitettua jalleen tyomotivaatiotakin entisestaan kohdilleen :D

Yksi juttu vaan jurppii. Taas on naemma kasilla semmoinen vuosi, etta saan ettimalla ettia tuolle yhdelle viruvalle ihanalle ipanalle sopivan kokoisia vermeita. Eli armotonta kyparameininkia ja terrierimurinaa kehiin, jos sattuu kapaliin tarttumaan oikean kokoista, silla ne todellakin viedaan nopeasti ja sitten vaan saa jaada nuolemaan tipahduksia....
 
Ja katos vaan, oikein yllattavaa, etta kun ma yritan pyrstolleni toviksi jopa asettua, niin....uppsiedaisies vaan, oisko taas tilannetta torpassa tarjolla etta pitaa menna valiin huitomaan ja sanoittamaan:alien:

Mutta. En mee ennaa ikinakosk...vahaan aikaan:cautious: ihmisten ilmoille. Koko ipanakoorin kanssa. Jotenkin on semmoinen olo etta overit tuli ja lahjakkaasti(y)

Etta kylla - maalaiset olivat liikenteessa ja ihmettelemassa muaaliman menova ja liikkuvia aatoja ja kaiken muaaliman vekottimia ja kojjeita:barefoot::D

Vaan tulipahan puutostilaa korjattua (y). Ja laitettua jalleen tyomotivaatiotakin entisestaan kohdilleen :D

Yksi juttu vaan jurppii. Taas on naemma kasilla semmoinen vuosi, etta saan ettimalla ettia tuolle yhdelle viruvalle ihanalle ipanalle sopivan kokoisia vermeita. Eli armotonta kyparameininkia ja terrierimurinaa kehiin, jos sattuu kapaliin tarttumaan oikean kokoista, silla ne todellakin viedaan nopeasti ja sitten vaan saa jaada nuolemaan tipahduksia....
Ihmisten ilmat on suuresti yliarvostettuja.
Itte en tykkää lainkaan. Ei siellä ole kuin ruuhkaa ja jonoja.

Jos mun pitää mennä tohon paikalliseen ostoshelvettiin, niin katton kellonajan hyvin tarkkaan semmoiseksi, että siellä on kassahenkilökuntaa enemmän kuin asiakkaita.

Mut mä olenkin mä. Erakkona korvessa olis mulle sopivin paikka, mut tässä sitä olen vielä toistaiseksi jumiutuneena lähiönukkumaluukkuun.
 
Ihmisten ilmat on suuresti yliarvostettuja.
Itte en tykkää lainkaan. Ei siellä ole kuin ruuhkaa ja jonoja.

Jos mun pitää mennä tohon paikalliseen ostoshelvettiin, niin katton kellonajan hyvin tarkkaan semmoiseksi, että siellä on kassahenkilökuntaa enemmän kuin asiakkaita.

Mut mä olenkin mä. Erakkona korvessa olis mulle sopivin paikka, mut tässä sitä olen vielä toistaiseksi jumiutuneena lähiönukkumaluukkuun.
Eijeijeijei. Kun. :)

Ma siis kylla tykkaan ihmisista ja olla heijen/teijen kanssa tekemisissa ja jutella ja silleen :). Ja ma vissiin oon muutenkin semmonen:rolleyes::barefoot::alien:, etta mulle tullaan jutteleen ja kyseleen aika helposti, mika on musta ihan fine.

Mutta nyt vain tahtoi naitten ipanoitten kans tulla taas harmaita hiuksia, kun oli tahtotilat kohdillansa ja sitten kuitenkin ei..o_O. Eli sita saato- osastoa ja keskustelua ja neuvottelua ja joustamista ja siiman antamista ja pehmittamista jajajajaja - huttua. Ja siltikin jai pieneksi toviksi semmonen olo, etta se olinkin ma - !!:eek::confused::D - joka oli se kaikista hankalin tyyppi.

No joo, en makaan mistaan ruuhkahassakasta tykkaa, jos itellakin pukkaa kiiretta silmaan, mutta nyt oltiin ja vottosteltiin vaan eli kaytettiin aikaa huolella.

Ja kassaneiti taas oli aivan jumalaisen ihana ihminen :). Jutteleva, hymyileva, huumorintajuinen ja ennen kaikkea ihan superrento naitten ipanoitten kanssa, vallankin naiden kahden nuorimman jotka ihan itte tahtoivat omista rahoistansa maksaa ne omat tarkeat pikku hankintansa :)

Mutta - ja taas naemma tulee kilometrin pituista, sorisori, musta ei tule ikinakoskaanmilloinkaan lyhyesti ja ytimekkaasti selostavaa:notworthy: - toi sun maalama kuva erakkomokista ei tunnu pahalta kans ollenkaan :). Tuun kylla itteni kanssa toimeen ja juttuun :D...ja mun mielesta sita oman itsensa seuraa pitaakin osata sietaa ja oppia olemaan itsensakin varassa...mutta. Niin. Kylla mun kuitenkin pitais varmaan silloin talloin paasta tankkaamaan sita toisten ihmisten olemisen tietoisuutta ja sita liiketta ja aanta ja hengittamista :).

Ole rauhassa vaan just sa :). Hyva tyyppi :)
 
:barefoot:...:oops:...jaa, sita vissiin halutaan saada meikalainen toviksi jos toiseksikin hiljaiseksi...toi viisu on kylla ihana, AaKoo - kiitos :)

...mutta vois sita muuttumistakin oikeesti tehda, joka paiva kuitenkin ois hyva jotain edes oppia, ja hiukan tolkkupaisemmaksikin tulla(y)..tosin - poikkeus vahvistakoon saantoa :rolleyes::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä