The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Isäntä osti ton LG itelleen ja ajattelin ehkä siirtyä itekkin tuohon. Tänään vasta sai toi puhelimen, niin ei kokemuksia itellään viellä. :D
 
Gögiä, appelsiinia, pähkinöitä tarjolla sekä kaikkien kuningatarten äitien herkkua - kuningatarrahkaa oman maan mansikoista, mustikoista ja vadelmista (no, vadelmat tulivat kauempaa anopintekeleen toimesta :)) :p

Talvella pitää syödä hyvin, kun kaikki kropan tehot menevät sen lämmittämiseen *nyökyttelee ja toteaa totisena*...ai kuinka kurja juttu onkaan.....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lunatic
Mistä on tehty lipsumiset VHH ruokavaliosta?

Teet muille hartaasti hauduteltua spagettikastiketta ja no, spagettia.
Tai itseasiassa poika teki kastikkeen. Autoin pilkkomalla punasipulit ja valkosibulat. Viintäkin lorahti kastikkeeseen antamaan syvyyttä. Annoksen päälle silputtua oliivia.
Niistä on tehty lipsumiset.

Ai että tämä on niin hyvää, saan kait yhtenä päivänä syödä todella hyvää safkaa vaikka onkin pastaa! :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Isäntä osti ton LG itelleen ja ajattelin ehkä siirtyä itekkin tuohon. Tänään vasta sai toi puhelimen, niin ei kokemuksia itellään viellä. :D
Honor 7 ois kans hyvä, itsellä edellinen eli kutonen. Tehoa pikkurahalla.
299 tais nyt olla 7
LG nexus 5x hyvä kanssa. Niin ja on siinä uusin android mitä ei ole honor seiskassa. Eikä honoreihin tule mitään päivityksiä käyttiksien osalta eli on ihan sen perusteella LG parempi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Honor 7 ois kans hyvä, itsellä edellinen eli kutonen. Tehoa pikkurahalla.
299 tais nyt olla 7
LG nexus 5x hyvä kanssa. Niin ja on siinä uusin android mitä ei ole honor seiskassa. Eikä honoreihin tule mitään päivityksiä käyttiksien osalta eli on ihan sen perusteella LG parempi.
:alien:

:barefoot:meikäläisen lukemana..."...plaplapla..ois kans hyvä..plaplaplap..plap hyvä kanssa..plaplaplaplaplap..LG parempi"

..eli mä olin niin kartalla tossa omassa huippuanalyysissäni:geek::ninja::D
 
IhQ
Muuten, miksi et opiskele alaa ihan koulussa? Olen aina epäillyt noita oppisopimisjuttuja. Itsellä on ollut kerran yksi sellainen nuori ohjauksessa ja kaupunki viis välitti mistään. Poika saikin sitten aika perusteellisen suunnitelman ja joutui opettelemaan myös kymmensormijärjestelmän. Toffeesta olisi tullut ihan kelpo opettaja :D
No, en oo ikinä tykännyt koulussa istumisesta. Muutenkin tommonen tekemällä oppiminen sopii paremmin...olis vaan voinu ehkä valita tuon paikan paremmin, mut eipä sitä älynny ajoissa.
Enkä tiiä paljonkohan mahtaa opintotuki olla nykysin..saako tässä yhtään paremmin rahaa..lisäks kun on terveyshommaa vielä takana niin tää rahoitusmuoto on kuulemma joustavampi, et jos olis joutunut terveydellisistä syistä pitää "lomaa"/vapaata niin sen olis voinut jatkaa jonkin verran. Tai niin mie sen ymmärsin.
 
Honor 7 ois kans hyvä, itsellä edellinen eli kutonen. Tehoa pikkurahalla.
299 tais nyt olla 7
LG nexus 5x hyvä kanssa. Niin ja on siinä uusin android mitä ei ole honor seiskassa. Eikä honoreihin tule mitään päivityksiä käyttiksien osalta eli on ihan sen perusteella LG parempi.
Kyllä toi LG aika hyvältä puhelimelta tuntuu, kun isäntä on näprännyt sitä tänään.:)
 
Tapoinko ketjun. :oops:
Eikä mitiä ja mättähiä :)...täällä oli iltawillit heppeimmillään, ihunaa on laitella ja häätää aivan tillintallias- ipanoita tahoillensa nukkumaan, kun se on kuin hidastetusta nälkävuoden pituisesta elokuvasta :D...kaikki liikkeet kestää ja sitä höpötinhöpötinhihitinkihitin- osastoa on sitten kilometreittäin...

Vaan nyt on tuutilullaamassa kaikki mun höpönassut ja mä yritän korvieni kanssa tulla sinuiksi vallitsevan aivan liian hiljaisen olotilan kanssa :D
 
Kun tää tuli niin pukkasin kakkaa hiekkalaatikolla..

Paitsi että en vaan olin jossain kalassa mukana ja leikin järven rannassa, välissä kävin mettässä kun vanhemmat oli oli kokemassa verkkoja. Tulilla sitten vuojen vanhemman velipojan kanssa ooteltiin koska iskä ja äiti tulee verkkojen kokemiselta. Niitä oli sit heti muutama kilometri niitä verkkoja että muutamakin tunti meni kahestaan siellä. Nykyään jos jätät kuusvuotiaan autoon siksi aikaa että haet tupakkiaskin r-kiskalta niin saapi jo pelätä lastensuojeluilmoitusta.
 
Kun tää tuli niin pukkasin kakkaa hiekkalaatikolla..

Paitsi että en vaan olin jossain kalassa mukana ja leikin järven rannassa, välissä kävin mettässä kun vanhemmat oli oli kokemassa verkkoja. Tulilla sitten vuojen vanhemman velipojan kanssa ooteltiin koska iskä ja äiti tulee verkkojen kokemiselta. Niitä oli sit heti muutama kilometri niitä verkkoja että muutamakin tunti meni kahestaan siellä. Nykyään jos jätät kuusvuotiaan autoon siksi aikaa että haet tupakkiaskin r-kiskalta niin saapi jo pelätä lastensuojeluilmoitusta.
Se oli hienoa aikaa kun ei ollut kännyköitä eikä äiti saanut millään eikä mistään kiinni kun pihasta lähdettiin. Minäki painelin neljän vanhana veljen perässä jos vaikka minne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä