The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Iltapäiviä..
Hitusen helpottanu olo, halitukset takas teille kellä kans vatutusta ja muuta kökköä ilmassa..

Siivota pitäs mut saanko jättää sen huomiseks?

Töissä oon päässy nyt parina päivänä kirjanpitoon kiinni, oon tehnyt ohjattuna muutamia kirjauksia koneelle, jei!
Vaan kyllä pitää hernettä vaivata siinäkin, tuntuu et vähän liikaakin..

Toukokuun loppuun mennessä pitäs saaha 3 osiota vielä hoidettua, suoritussuunnitelmat täydentävine dokumentteineen ja arvostelut päälle...
 
Perjantai- iltaa kaikille 
Kuinkas täällä jaksellaan ?

Mitäs mieltä ootte LG Nexus 5x puhelimesta ? Onko kokemusta ?
 
Iltapäiviä..
Hitusen helpottanu olo, halitukset takas teille kellä kans vatutusta ja muuta kökköä ilmassa..

Siivota pitäs mut saanko jättää sen huomiseks?

Töissä oon päässy nyt parina päivänä kirjanpitoon kiinni, oon tehnyt ohjattuna muutamia kirjauksia koneelle, jei!
Vaan kyllä pitää hernettä vaivata siinäkin, tuntuu et vähän liikaakin..

Toukokuun loppuun mennessä pitäs saaha 3 osiota vielä hoidettua, suoritussuunnitelmat täydentävine dokumentteineen ja arvostelut päälle...
Muuten, miksi et opiskele alaa ihan koulussa? Olen aina epäillyt noita oppisopimisjuttuja. Itsellä on ollut kerran yksi sellainen nuori ohjauksessa ja kaupunki viis välitti mistään. Poika saikin sitten aika perusteellisen suunnitelman ja joutui opettelemaan myös kymmensormijärjestelmän. Toffeesta olisi tullut ihan kelpo opettaja :D
 
Iltaa! Oli hyvä mennä kauppaan just neljältä, oli vielä väljää :D
Jos se lapsi on laatikossa ja matkalla tännepäin, niin ei ainakaan tänään vielä näkynyt?
Viikonloppuna posti kulkee niin harvakseltaan et se on jo sitten katoamisilmoituksen paikka.

Vai enkö mä saakaan tänne pikkutyttöä lukemaan kanssani texwillereitä? Sit olen todella pettynyt.
 
Jos se lapsi on laatikossa ja matkalla tännepäin, niin ei ainakaan tänään vielä näkynyt?
Viikonloppuna posti kulkee niin harvakseltaan et se on jo sitten katoamisilmoituksen paikka.

Vai enkö mä saakaan tänne pikkutyttöä lukemaan kanssani texwillereitä? Sit olen todella pettynyt.
Pöh, katsos se Kyöpelin liemi oli niin tehokasta että pikkuriiviö muuttui ihan enkeliksi :D
 
Tuituisäisäi :)

Ihanaa perjantai(päivää)illansuuta kaikille ja pehmeetä sujahtamista viikonlopun syleilyyn. Pakkanen paukkuu ulkona rapsakasti, mennään hienosti yli parinkympin ja taivas on kirkkaana ja tähtirunsaana <3...lämmitystouhuilut meneillään, ipanakolmikko puuhailee vielä tovin omiaan - tirpana ihan valmista unikuvakauraa (toi on niin lutuisennökkönen, pitkät letit hapsottaa päivän touhuista sinne ja tänne, posket punaisina söpöttää ja pöpöttää tuossa ja silmissä jo unihiekkaa...kohta pussaan tuon molemmat posket ihan tärviölle jälleen :D) - ja mä yritän saada itselleni aikaiseksi himmailuvaihdetta. Kynttilöitä kehiin siis ja glögiä, villasukat ovat luonnollisesti jaloissa, villatakkikin <3...oon kuulema menossa ihanjustiinsa Grönlantiin poikien mukaan, kun sisälläkin villailen - nuo viipottavat menemään t- paidoissa ja mua vaan hytisyttää moinen...

Sukkelanvikkelänsyheröinen viikko takana, tosi nopeesti muuten menee päivät :eek: ja ootteko huomanneet - päivä on ihan selvästi pidentynyt eli kevättä kohti mennään, jiihaaa :)!

Ja:rolleyes:...tätä teille kaikille ja oikein runsaasti:love:
 
Jos se lapsi on laatikossa ja matkalla tännepäin, niin ei ainakaan tänään vielä näkynyt?
Viikonloppuna posti kulkee niin harvakseltaan et se on jo sitten katoamisilmoituksen paikka.

Vai enkö mä saakaan tänne pikkutyttöä lukemaan kanssani texwillereitä? Sit olen todella pettynyt.
Viikonloppu texwillereitä lukiessa kuulostaa sevverran hyvältä suunnitelmalta että taidat pian saada ison tytön seuraksesi
 
LG nexus 5x kokemuksia teillä, tunnetteko noita LG puhelimia ?
Öööö:geek:...nuin paljon kun on tyrkätty lyhenteitä ja x- kirjaimia, niin kait tuon täytyy olla sitten hyvä *hinkkaa sädekehäänsä ja kilisyttää tonttulakkiaan* XD...

Ei, mä en nuista tiiä hevonkukkuakaan:barefoot:, mulle riittää niin kärsimykseksi ton yhden hiien värkin räplääminen, minkä noi kävelevät kännykkäneropatit menivät hankkimaan, jotta olisin päivitetty versio:confused::notworthy::alien::D...viimeksi aamulla olin valmis laittamaan tuon läpyskän rennolla ranneliikkeellä halkaisemaan pakkasilmaa, kun kehtas ruveta kesken meikäläisen unikuvien kiekumaan aivan omiaan halvatullisen isolla äänellänsä:eek:...painelin vimmoissani nappuloita mutta mitään ei tapahtunut ja kun jo oli käpälistä lähdössä, niin mokoma hiljeni!

Viime päivien aikana oon aatellu lähteä virittelemään iänkaikkisia savumerkkejä, kun nämä kävelevät neropatit <3 eivät näemmä kuitenkaan osaa käyttää nuita lituskalätysköitään, koskapa ovat niin käpäliinsä kelpaamattomia ja unohduskertoimia runsaasti ruokkivia vempaimia etteivät kuitenkaan saa nuita vempaleita mukanaan kulkeviksi:alien: :D...

Mutta joo - hyvä se on :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä