Muuten, miksi et opiskele alaa ihan koulussa? Olen aina epäillyt noita oppisopimisjuttuja. Itsellä on ollut kerran yksi sellainen nuori ohjauksessa ja kaupunki viis välitti mistään. Poika saikin sitten aika perusteellisen suunnitelman ja joutui opettelemaan myös kymmensormijärjestelmän. Toffeesta olisi tullut ihan kelpo opettajaIltapäiviä..
Hitusen helpottanu olo, halitukset takas teille kellä kans vatutusta ja muuta kökköä ilmassa..
Siivota pitäs mut saanko jättää sen huomiseks?
Töissä oon päässy nyt parina päivänä kirjanpitoon kiinni, oon tehnyt ohjattuna muutamia kirjauksia koneelle, jei!
Vaan kyllä pitää hernettä vaivata siinäkin, tuntuu et vähän liikaakin..
Toukokuun loppuun mennessä pitäs saaha 3 osiota vielä hoidettua, suoritussuunnitelmat täydentävine dokumentteineen ja arvostelut päälle...
Jos se lapsi on laatikossa ja matkalla tännepäin, niin ei ainakaan tänään vielä näkynyt?Iltaa! Oli hyvä mennä kauppaan just neljältä, oli vielä väljää
Pöh, katsos se Kyöpelin liemi oli niin tehokasta että pikkuriiviö muuttui ihan enkeliksiJos se lapsi on laatikossa ja matkalla tännepäin, niin ei ainakaan tänään vielä näkynyt?
Viikonloppuna posti kulkee niin harvakseltaan et se on jo sitten katoamisilmoituksen paikka.
Vai enkö mä saakaan tänne pikkutyttöä lukemaan kanssani texwillereitä? Sit olen todella pettynyt.
Viikonloppu texwillereitä lukiessa kuulostaa sevverran hyvältä suunnitelmalta että taidat pian saada ison tytön seuraksesiJos se lapsi on laatikossa ja matkalla tännepäin, niin ei ainakaan tänään vielä näkynyt?
Viikonloppuna posti kulkee niin harvakseltaan et se on jo sitten katoamisilmoituksen paikka.
Vai enkö mä saakaan tänne pikkutyttöä lukemaan kanssani texwillereitä? Sit olen todella pettynyt.
Ei ole kyllä kokemusta, sori.LG nexus 5x kokemuksia teillä, tunnetteko noita LG puhelimia ?
En kyllä tunne. Mulla on privaattina iilaite ja töissä samsungLG nexus 5x kokemuksia teillä, tunnetteko noita LG puhelimia ?
Öööö...nuin paljon kun on tyrkätty lyhenteitä ja x- kirjaimia, niin kait tuon täytyy olla sitten hyvä *hinkkaa sädekehäänsä ja kilisyttää tonttulakkiaan* XD...LG nexus 5x kokemuksia teillä, tunnetteko noita LG puhelimia ?
ei o näkynyMajuria ei varmaan ole nähty tänä vuonna? Kunhan kysyn, tavan vuoksi.
Ei ole, ei.Majuria ei varmaan ole nähty tänä vuonna? Kunhan kysyn, tavan vuoksi.