The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmmm
Syöden...huokaus...nyt täytyy vähän hillitä ihteänsä. Muksun leikkejä seuratessa. Töllöstä on katsottu perinteiset ohjelmat. Hiljaista, ei ruokavieraita tänä jouluna. Puheluita sukulaisille. Siinäpä se. Mites itsellä?
nosiis mun isän nainen on kusipää se ilmotti tänään et mun isä ei voi tulla viettää jouluu meijän kaa siis siskon luokse vaan hänen perheen kaa joka on mun faijan perhe nyt ku naimisis sit iskee sillä ku joskus vuosia sitten vedin huumeita kaksin käsin jonka oon kertonu kaikille. noh tää mulkku sai taas mun siskon itkeee. laitoin isälle viestii et ku mä nään sun akkas ni veän sen keskusteluun syvälle ja jos ikinä enään laittaa mun siskon itkee ni mä pieksen sen vaikka nainen. muuten ihan helkatin hyvä tutustuin moneeen ja oli kiva keskustella ihmisten kaa
 
IhQ
Huomenta!
Ei hitto ku pahenee vaan olo. Aamuyöstä heräilin ku mahaan sattui, varmaan sekin ku olin syönyt enempi ku normaalisti ja eri ruokia. Illalla siis oli ihan ok olo, enkai muuten olis syöny.
Sillon yöllä tuntui että lentääkö laatta just vai heti mut ei onneks.
Oli se sit lopulta jossain vaiheessa menny ohi ku tänä aamuna heräsin ku kissa loikkaa selän päälle ja tulee nuuskimaan naamaa ja hurisemaan korvan juureen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja -tibis
Mulla on joululimput (piimälimput siis) pöydällä kohoamassa. Alkoi kaupassa ärsyttää kun missään leivässä ei ollut huomista pidempään säilyvyysaikaa niin päätin sit tehdä itse. Eikä oo edes vaikeaa vaikka niin kuvittelin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja IhQ
Luulen että ihan joku pöpö. Nuoremmalla muksulla oli viime viikolla maha sekaisin ja ihan ykäsikin muutaman kerran.
Ei varmaan tää sekasyöminen auta asiaa mut ei vaan voi jättää kaikkia herkkuja väliinkään.
No ei ois järjen hiventä jättää syömättä! Mä saan aina jouluisin vatsani sekaisin ihan vaan syömällä. Sulla menee vähän niinko kaksi kärpästä yhdellä iskulla siis. (y) Nauti sapuskoista!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä