The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on takki puolireiteen ulottuva ja housujen tai sukkisten päällä pitkät villasukat tai säärystimet vai vastaavat. Inhoan sitä jos pitää ährätä useampi kerros housuja. Joku jää aina myttyyn kuitenkin.

Ja sit kun on tositosikylmä ja pitää viihtyä pihalla pidempään, vedän suosiolla kotipöksyjen päälle toppahousut.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mulla on takki puolireiteen ulottuva ja housujen tai sukkisten päällä pitkät villasukat tai säärystimet vai vastaavat. Inhoan sitä jos pitää ährätä useampi kerros housuja. Joku jää aina myttyyn kuitenkin.

Ja sit kun on tositosikylmä ja pitää viihtyä pihalla pidempään, vedän suosiolla kotipöksyjen päälle toppahousut.
Mulla kans melkeinpä kaikki talvitakit johonkin puolireiteen tai vähän ylemmäs.
Eihän nyt peppukaan saa palella.

Joo, tuo ei ole kiva jos täytyy tunkea monet housut.

Pitkät villasukat tai säärystimet oliskin kivat :)
 
Kyl on kunto huipussaan! Kävelin laittamaan saunan päälle ja takaisintullessa oli pakko pysähtyä kolme kertaa (ylämäki!) hengittämään.

Nyt keuhkot suunnittelevat ulostuloa joten otanpa lirauksen mummun taiteilemaa punajuurisherryä.
 
Kyl on kunto huipussaan! Kävelin laittamaan saunan päälle ja takaisintullessa oli pakko pysähtyä kolme kertaa (ylämäki!) hengittämään.

Nyt keuhkot suunnittelevat ulostuloa joten otanpa lirauksen mummun taiteilemaa punajuurisherryä.
Varmasti hyvä ratkaisu.

Mut täytyy tunnustaa, et punajuurisherry on niit harvoja asioita joita mä en ole koskaan juonut.

Punajuuret on muutenkin... no, inttiaikana kävi sillai et maa oli niin märkää, et farmari ei päässy koneilla pellolle. Kutsui varusmiehet hätiin. Viikko meni pellolla nyhtäessä punajuuria käsin. Sain tarpeekseni punajuurista lopuksi ikää.

Mut jos niistä tulee juomakelpoista sherryä, niin saatan muuttaa mieltäni. Joten laitatko laatikollisen mummosi tekemää jotta voin päättää mielipiteeni punajuurista?
 
Paha laittaa, kun viimeiset desit sherryä katoavat ihan just mieluuni. Pare ottaa troppia kunnolla!

Mut tää on paksua, tummaa, aromikasta ja makeaa. Eikä maistu hippuakaan punajuurelta.
Mummosi varmasti tekee lisää jos kauniisti pyydät?
Mummot hyötykäyttöön ry.

Kaveri on perustanut ”Mummot kumoon"- yhdistyksen. Ei tarkoita, että mummojen päältä pitäis ajaa autolla vaan sukupuoliviettinsä suuntautumisesta. Olen harkinnut liittymistä. En vaan tahdo kuulua mihinkään yhdistykseen. Joudun kummiski sit tilintarkastajaksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä