The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek:....:cautious:...:barefoot:....:unsure:...iltaa kaikille vanhoille tutuille vissiinkait o_O:D

Voi hermannit teijen kanssa:D, nyt on pärstäkertoimia tuuleteltu sangen hurjan myrskyn kera näemmä, kun lähestulkoon kaikkien avattaret on uusia

No, ei siinä mitään - vaihtelu vissiin virkistää ja äkkiäkös tähänkin tottuu :). Ite en osaa avatartani edes lähteä vaihtamaan enkä uutta taitais keksiäkään, niin kovan työn ja tuskan takana oli tuonkin laittaminen, joten saattepa luvan katella tätä iänaikaista ilmestystä :)
MOI!

Ketjulaiset kattoo starwarsia ja prettywomania.
Mulla ruudulla pyörii kunniattomat paskiaiset.
Mä oon noi paskiaiset nähnyt jo niin monta kertaa että nyt tässä hörhöfiiliksessä, mikä mulla on päällänsä, se ei jaksa innostaa. Sen sijaan taijan tovin seurata tuota Pretty Womania ja hukuttautua Geren charmiin :)...jos sais vaikka höttösiä unikuva- aihelmia napatuksi :rolleyes::oops::D

:eek:....:cautious:...:barefoot:....:unsure:...iltaa kaikille vanhoille tutuille vissiinkait o_O:D

Voi hermannit teijen kanssa:D, nyt on pärstäkertoimia tuuleteltu sangen hurjan myrskyn kera näemmä, kun lähestulkoon kaikkien avattaret on uusia

No, ei siinä mitään - vaihtelu vissiin virkistää ja äkkiäkös tähänkin tottuu :). Ite en osaa avatartani edes lähteä vaihtamaan enkä uutta taitais keksiäkään, niin kovan työn ja tuskan takana oli tuonkin laittaminen, joten saattepa luvan katella tätä iänaikaista ilmestystä :)
Oli näköjään avatarmuutosten sunnuntai :)

Sulla on hyvä avatar :)
Mullakin tuo vaihtui moneen otteeseen :D

Pitäskö tässä sit itekin vaihtaa naamaa, kun kaikki muutkin.
Eeeeiiih!! Et vaihda*hypfh* - tästä tuu sitten yhtään mitäkään jos säkin vielä menet lait...tai sun jos kenenhän se ois pitäny olla ensimmäisenä vaihtelemassa alvariinsa nuita naamavärkityksiään kerran seurannan grand master olet :)....etkös sä oo nyt aika pahasti myöhässä vai oliko tämä kuitenkin osa suurta suunnitelmaa:cautious:....

Jeii, meitsi on sitten reissusta rähjääntyneenä takaisin kotona :) <3

On se ihanaa käydä kääntymässä muualla mutta vielä ihanampaa on tulla kotiin, vaikkakin se valtaisa kakofonia, mikä syntyy kolmesta yhtäaikaa höpöttelevästä ipanasta, on ens alkuun aika valtaisan tyrmistyttävän pökerryttävän korviahuumaavaa :D...mutta samalla sitä saa huomata itestään, että onpas sitä menoa ja meininkiä ollut ikäväkin <3

Saunassa käyty ja nyt tovi leffailua raukeassa olotilassa, ipanat jo simahtivat unillensa :)

• Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Eeeeiiih!! Et vaihda*hypfh* - tästä tuu sitten yhtään mitäkään jos säkin vielä menet lait...tai sun jos kenenhän se ois pitäny olla ensimmäisenä vaihtelemassa alvariinsa nuita naamavärkityksiään kerran seurannan grand master olet :)....etkös sä oo nyt aika pahasti myöhässä vai oliko tämä kuitenkin osa suurta suunnitelmaa:cautious:....
Mutta Majuri anto luvan vaihtaa! Kumpaa mä nyt sit tottelen.

Mä oon aina pahasti myöhässä kaikessa, se on ihan normaalia multa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä