No öö. Mulle tulee seuraa. ja öö. nii öö.Mikäs nyt tuli
Onneksi on se lääkäri huomenna niin voi puheeksi ottaa.
Ei mul oo ku labra, mut jos niis tuloksis on jotain häikkää nii sit se lääkäri soittaa mulle.
No öö. Mulle tulee seuraa. ja öö. nii öö.Mikäs nyt tuli
Onneksi on se lääkäri huomenna niin voi puheeksi ottaa.
Niinhän tuo menikinNo öö. Mulle tulee seuraa. ja öö. nii öö.
Ei mul oo ku labra, mut jos niis tuloksis on jotain häikkää nii sit se lääkäri soittaa mulle.
Ei voi tietää ku mä en tunne sitä ihan vielä ihan kauheen hyvin. Mut kai se onNiinhän tuo menikin
Kivahan se on kun seuraa saat, kai, toivottavasti hyvää seuraa
Jospa lääkäri tekee kotikäynnin sinneNiinhän tuo menikin
Kivahan se on kun seuraa saat, kai, toivottavasti hyvää seuraa
Kysyppä peilikuvaltasiVian ei tartte olla iso kun se on tarpeeksi ylhäällä. Mikä mahti minut sai taas Stadikalle palelemaan??
Toivotaan näinEi voi tietää ku mä en tunne sitä ihan vielä ihan kauheen hyvin. Mut kai se on
Illuminati mikrosirun kautta ohjas?Vian ei tartte olla iso kun se on tarpeeksi ylhäällä. Mikä mahti minut sai taas Stadikalle palelemaan??
Jospa lääkäri tekee kotikäynnin sinne
Kuvasta päätellen oli onneksi vähän enemmän vaatetta päällä ettei ihan paljaat reidetVian ei tartte olla iso kun se on tarpeeksi ylhäällä. Mikä mahti minut sai taas Stadikalle palelemaan??
Kyl se nyt ainaki mitä mä sitä sillon kerran näin ja sen kaa oon jutskaillu nii vaikuttaa ihan kivalta tyypiltäToivotaan näin
Ei nyt sentään mitään sellaistaJospa lääkäri tekee kotikäynnin sinne
Kyl se nyt ainaki mitä mä sitä sillon kerran näin ja sen kaa oon jutskaillu nii vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä
Mun tekis kauheesti mieli saada hiukset kasvamaan nopeasti ja laitattaa rastat
Hoo, nyt näkyy famin uus avatar! Aika kiva
Ärsyttäviä tuollaiset.Mun tekis kauheesti mieli saada hiukset kasvamaan nopeasti ja laitattaa rastat. Tekis kauheesti mieli listiä eksmies. Tekis kauheesti mieli nolata yks kaveri facessa kirjoittamalla julkisesti sen seinälle, että jos aikoo jättää velkansa maksamatta niin yrittäis edes keksiä jokun kehnon tekosyyn ettei oo rahaa, sen sijaan että törkeesti vaan jättäis vastaamatta yhteydenottoihin.
nyt taitaa olla se hetki ettei mun kannata kertoa mielipidettäni.
tuossa ei oikeesti ole mitään hauskaa.tekis kauheesti mieli saada hiukset kasvamaan nopeasti
Sun mielipide kävi selväks jo aikaa sitten siinä kuvaketjussa, jossa kauhistelit vuorotellen mun ja freyan(?) naamakorujanyt taitaa olla se hetki ettei mun kannata kertoa mielipidettäni.