Hyvä ettei mitään synnytästä sais varmaan kronklattua jotain mojovaa mutta juur ny hihna luistaa niin että mtn ei synny
Hyvä ettei mitään synnytästä sais varmaan kronklattua jotain mojovaa mutta juur ny hihna luistaa niin että mtn ei synny
Ulkona -2,1
Ja muutes huomentapäivääiltaa
No mä oon muutenkin vähän tällasta masentuvaista sorttia, ni johtunee varmaan siitäSyksyllä on ihan kivaa se kun puut yms vaihtaa väriä ja just tälläset viileät aamut, kuuranen maa, kauniit aurinkoiset päivät
Mutta se pimeys ja kun alkaa se talviaika niin pimeys tulee vielä aiemmin. Tietty jos nuo kellonajanvaihtamiset lopetettais, oli se talviaika aina mutta siihen kai ehkä sitten tottuis. Shokki kun pimeys tuleekin yhtäkkiä tuntia aiemmin
Sitten taas keväällä kun lumet alkaa sulaa, se valoisuus ja puihin yms tulevat lehdet ei mua masenna vaan päinvastoin
Kai mä vaan olen kesäihminen
Älä murehdi tuosta wilma ja koulupäiväjutusta, ei aina kaikki mene putkeen
Sulla kun nyt on ollut kaikkea muutakin mietittävää
alapeukutin sitä että en keksinyt mtnÄläpäs alapeukuttele
Riippuu monesti varmaan niin monista jutuistakin.No mä oon muutenkin vähän tällasta masentuvaista sorttia, ni johtunee varmaan siitä
No ei mee ei, mutta hävettää silti :/ L oli kiukkune, että äiti sun takia mä myöhästyin koulusta...
Siellä on kai palsta uudistunut ja tuliko rekkautumispakkokin.Onpas isolla puolella nyt tohinaa. Onko vauva.fi suljettu, rikki vai mitä on tapahtunut?
Jaaalapeukutin sitä että en keksinyt mtn
joo on rikki, sinne ei ole voinut kirjottaa eilisillan klo 18 jälkeenOnpas isolla puolella nyt tohinaa. Onko vauva.fi suljettu, rikki vai mitä on tapahtunut?
Voi gyynel. Nyt en ehtinyt lähemmin tutustua.Siellä on kai palsta uudistunut ja tuliko rekkautumispakkokin.
Paljastitko juuri salaisen perversiosi, hypit vieraissa ja olet av-mamma?joo on rikki, sinne ei ole voinut kirjottaa eilisillan klo 18 jälkeen
ei haittaa yhtään, nyt tuolla etusivulla on muutakin kun sitä tavallista.Onpas isolla puolella nyt tohinaa. Onko vauva.fi suljettu, rikki vai mitä on tapahtunut?
Paljastitko juuri salaisen perversiosi, hypit vieraissa ja olet av-mamma?
Juu. Mitä enemmän noita älykkäitä vempaimia ja sovelluksia keksitään, sitä huonommin ne toimivat.Hei oikeesti. V*tun älyaika. En saa päivitettyä spotifya koneella, ku se herjaa että se on auki muualla. Luurilla kirjauduin ulos, mut telkkarin spotify ei anna mun kirjautua pihalle, vaan menee jumiin heti jos yrittää.
No näköjään joo. Voisin lahjottaa jolleki hyvän älytöllän tai heittää sen ikkunasta pihalle. Meni just kuppi nurin.Juu. Mitä enemmän noita älykkäitä vempaimia ja sovelluksia keksitään, sitä huonommin ne toimivat.
Juu. Mitä enemmän noita älykkäitä vempaimia ja sovelluksia keksitään, sitä huonommin ne toimivat.
Ny ei itkut enää auta, kun on pökäle housuissa
heitä vaan, mä tulen ovelle ottamaan kopin.No näköjään joo. Voisin lahjottaa jolleki hyvän älytöllän tai heittää sen ikkunasta pihalle. Meni just kuppi nurin.
Mä en syytä pelkästään nuorisoa. Ainakin se on myös ex-anopin vika, koska osti tytölle älyluurin ja taas pitää viikonloppuna kiikuttaa se jonnekin kun se ei vaihteeksi toimi.Nih ja syy on nuorison, joka ostaa älyvempaimia ostamisen ilosta ja näin rahoittaa, sekä edesauttaa älyttömien älyvempaimien markkinoille tuloa, sekä niiden kehitystä paskemmiksi ja jokapäiväisen elämän hankaloittajiksi.
Käviskö tuollainen talviJos mä saisin päättää, olis aina talvi. -15 pakkasta ja metri lunta. Ei sen ihanampaa oo