The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos mua jonain vuodenaikana masentaa niin se on syksy.

Monesti jossain lukee kevään masentavan ihmisiä ja itse aina tuota ihmettelen.
Mä tykkään syksystä, mutta se masentaa mua. Se on se pimeys. Keväällä taas toisin päin. Liika valoisuus saa mielen synkäksi.


Mut voi luoja miten nolo. Oon taas vähän huolimattomasti lukenu wilmaa ja L:n opettaja soitti mulle äsken, että nii onks L tulossa kouluun tänää, että meillä on tänään 9-13 koulupäivä, kun on kirjallisuusteemapäivä. Mä yritin vaan sönkätä jotain anteeks ja juu mä lähetän sen tosta tuleen. Saako vajota maan alle? :sick::notworthy::notworthy:
 
p@ula
Listalle pääsy ei takaa leikkaukseen pääsyä vaan lopullisen päätöksen tekee sit kirurgit, jota ennen on monia muita tapaamisia ja keskusteluhetkiä mm. fysioterapeutin, psykiatrin, lääkäreiden, ravitsemusterapeutin, elinsiirtokoordinaattorien jne... kanssa.

Järkyttävää!

Otan osaa.
Syanidi jauhemaisissa tuotteissa, E536 yskittää, koska syanidimyrkytyksen vaikutus on yskä! se on paakkuuntumisenestoainetta, jota tarvii vain teollisuus, ettei sen putket mene tukkoon. Ja kultakaivoksilla sillä erotetaan kulta malmista. Nieltäväksi se ei ole kuitenkaan tarkoitettu!

Jos se estää raudan liinnittymisen hemiin, aiheuttaa se anemiaa.
 
Mä tykkään syksystä, mutta se masentaa mua. Se on se pimeys. Keväällä taas toisin päin. Liika valoisuus saa mielen synkäksi.


Mut voi luoja miten nolo. Oon taas vähän huolimattomasti lukenu wilmaa ja L:n opettaja soitti mulle äsken, että nii onks L tulossa kouluun tänää, että meillä on tänään 9-13 koulupäivä, kun on kirjallisuusteemapäivä. Mä yritin vaan sönkätä jotain anteeks ja juu mä lähetän sen tosta tuleen. Saako vajota maan alle? :sick::notworthy::notworthy:
Syksyllä on ihan kivaa se kun puut yms vaihtaa väriä ja just tälläset viileät aamut, kuuranen maa, kauniit aurinkoiset päivät :D

Mutta se pimeys ja kun alkaa se talviaika niin pimeys tulee vielä aiemmin. Tietty jos nuo kellonajanvaihtamiset lopetettais, oli se talviaika aina mutta siihen kai ehkä sitten tottuis. Shokki kun pimeys tuleekin yhtäkkiä tuntia aiemmin :D

Sitten taas keväällä kun lumet alkaa sulaa, se valoisuus ja puihin yms tulevat lehdet ei mua masenna vaan päinvastoin :D

Kai mä vaan olen kesäihminen (n)




Älä murehdi tuosta wilma ja koulupäiväjutusta, ei aina kaikki mene putkeen :)
Sulla kun nyt on ollut kaikkea muutakin mietittävää :unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä