Ihanaa talvi tulee
Jos mä saisin päättää, olis aina talvi. -15 pakkasta ja metri lunta. Ei sen ihanampaa oo
onneks et saa päättää.Jos mä saisin päättää, olis aina talvi. -15 pakkasta ja metri lunta. Ei sen ihanampaa oo
Harmi sinäänsä. Mua ei ikinä masenna talvisin. Muina vuodenaikoina kyllä.onneks et saa päättää.
mulle riittäs -5 ja puol metriiJos mä saisin päättää, olis aina talvi. -15 pakkasta ja metri lunta. Ei sen ihanampaa oo
iltaaUlkona -2,1
Ja muutes huomentapäivääiltaa
Päivääääääääääää!!!!Ulkona -2,1
Ja muutes huomentapäivääiltaa
Mun puolesta semmonen ainainen +24 oisi sopiva. Ei loskaa, räntää, lunta eikä sitä hemmetin pimeää jolloin päivänvaloa näkee kolme minuuttia, jos sattuu oikeaan aikaan ikkunaan
Jos mua jonain vuodenaikana masentaa niin se on syksy.Harmi sinäänsä. Mua ei ikinä masenna talvisin. Muina vuodenaikoina kyllä.
loppusyksy on kieltämättä tympeä vuodenaika, on umpipimeää ja räntää tulee vaakasuoraanJos mua jonain vuodenaikana masentaa niin se on syksy.
Monesti jossain lukee kevään masentavan ihmisiä ja itse aina tuota ihmettelen.
Mun puolesta semmonen ainainen +24 oisi sopiva. Ei loskaa, räntää, eikä sitä hemmetin pimeää jolloin päivänvaloa näkee kolme minuuttia, jos sattuu oikeaan aikaan ikkunaan
Mä tykkään syksystä, mutta se masentaa mua. Se on se pimeys. Keväällä taas toisin päin. Liika valoisuus saa mielen synkäksi.Jos mua jonain vuodenaikana masentaa niin se on syksy.
Monesti jossain lukee kevään masentavan ihmisiä ja itse aina tuota ihmettelen.
Just tuo ja siihen sitten vielä vesisateet/tihkusateet, märkä maa ja musta maaloppusyksy on kieltämättä tympeä vuodenaika, on umpipimeää ja räntää tulee vaakasuoraan
tästä sais varmaan kronklattua jotain mojovaa mutta juur ny hihna luistaa niin että mtn ei synny
En tiedä, vaikea sanoa kun ei sellaista ole "kokenut"
Listalle pääsy ei takaa leikkaukseen pääsyä vaan lopullisen päätöksen tekee sit kirurgit, jota ennen on monia muita tapaamisia ja keskusteluhetkiä mm. fysioterapeutin, psykiatrin, lääkäreiden, ravitsemusterapeutin, elinsiirtokoordinaattorien jne... kanssa.
Syksyllä on ihan kivaa se kun puut yms vaihtaa väriä ja just tälläset viileät aamut, kuuranen maa, kauniit aurinkoiset päivätMä tykkään syksystä, mutta se masentaa mua. Se on se pimeys. Keväällä taas toisin päin. Liika valoisuus saa mielen synkäksi.
Mut voi luoja miten nolo. Oon taas vähän huolimattomasti lukenu wilmaa ja L:n opettaja soitti mulle äsken, että nii onks L tulossa kouluun tänää, että meillä on tänään 9-13 koulupäivä, kun on kirjallisuusteemapäivä. Mä yritin vaan sönkätä jotain anteeks ja juu mä lähetän sen tosta tuleen. Saako vajota maan alle?