The Ketju-Tervetuloa harmaat ja rekisteröityneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Koitetaan pitää ketju asiallisena. Tein tämän koska olen sitä mieltä että The Ketjut pitäisi olla avoimia ihan kaikille. Mielipiteet riitelevät, ei ihmiset.

Huomentapäivää! :)

Mun pitäisi piipahtaa kaupoille ja sit päivystää iltavuorossa. Ostoslistalla jotain vatsaystävällistä kun eilinen flunssankarkotus kuuman rommijuoman kanssa onnistyui kyllä mutta vatsa ei tykännyt yhtään. :cautious:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Huomentapäivää! :)

Mun pitäisi piipahtaa kaupoille ja sit päivystää iltavuorossa. Ostoslistalla jotain vatsaystävällistä kun eilinen flunssankarkotus kuuman rommijuoman kanssa onnistyui kyllä mutta vatsa ei tykännyt yhtään. :cautious:
Nostin sulle muutaman aiheen tuolla isolla puolella, kattele niitä. Onhan sulla valkosipulia?
Nyt on hoppu pussittaa viimeiset potut ja tehdä taas valkosipulikermaperunoita - mut kaupasta ei niitä pottuja kukaan saakaan.:D

:love:

mulla on jääkaapissa valmiina sitä "pula-ajan" ruokaa, makaroni-jauhelihamössöä :D
Mä tykkään tehä sellasen jauhelihamössön, mihin tulee herkku-tai muita sieniä-ja sipulia, joukkoon myös loraus kermaa ja rouhittua pippuria...niin ja tietysti naudanjauhelihaa ja suolaa.
Ei makaroonia lainkaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä