V
vierailija
Vieras
Koitetaan pitää ketju asiallisena. Tein tämän koska olen sitä mieltä että The Ketjut pitäisi olla avoimia ihan kaikille. Mielipiteet riitelevät, ei ihmiset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi et halunnut rekisteröityä ja mennä kirjoittelemaan toiseen Ketjuun?no ei muutako pulisemaan sitten vaan
mistä tiedät että en kirjoita siellä mustana?Miksi et halunnut rekisteröityä ja mennä kirjoittelemaan toiseen Ketjuun?
Nostin sulle muutaman aiheen tuolla isolla puolella, kattele niitä. Onhan sulla valkosipulia?Huomentapäivää!
Mun pitäisi piipahtaa kaupoille ja sit päivystää iltavuorossa. Ostoslistalla jotain vatsaystävällistä kun eilinen flunssankarkotus kuuman rommijuoman kanssa onnistyui kyllä mutta vatsa ei tykännyt yhtään.![]()
Aqela voisit mustua ja kirjoitella omana itsenäsi.mistä tiedät että en kirjoita siellä mustana?
Rommeissa voi olla eroa kans jos seassa on vaikkapa glukoosifruktoosisiirappia, ei varmasti maha tykkää, kun silloin siinä olisi koisamyrkkyäkin. Saatko pullon kyljestä selvää, onko?---kun eilinen flunssankarkotus kuuman rommijuoman kanssa onnistyui kyllä mutta vatsa ei tykännyt yhtään.![]()
Lätkitään sitä pitsoilla ja rullakebabeilla ympäri korviaHakekaa rättis paikalle, riitelen sen kanssa![]()
Lätkitään sitä pitsoilla ja rullakebabeilla ympäri korvia![]()
Tää on hyvä.Aqela voisit mustua ja kirjoitella omana itsenäsi.
Lätkitään sitä pitsoilla ja rullakebabeilla ympäri korvia![]()
Ai näkeekö kaikki muut sut nyt livenä, vi miten voit tuollaista väittää?Tää on hyvä.Mä heräsin just äsken. En ole voinut kirjoittaa sitä viestiä.
![]()
Paista ittelles pari munaa ja laita ruisleivän päälle sipaus aitoa voita ja munat siihen päälle ja kahvia sen kanssamulla on nälkä, voisit tulla tänne lätkimään mua rullakebabilla niin yritän välillä haukata siitä![]()
Ei. Miten niin väittää? Joku harmaa kirjoitti viestin 10.08. Mä heräsin just äsken. Eli se ei ole mun kirjoittama viesti. Ymmärrätkö mitä mä tarkoitan?Ai näkeekö kaikki muut sut nyt livenä, vi miten voit tuollaista väittää?
Paista ittelles pari munaa ja laita ruisleivän päälle sipaus aitoa voita ja munat siihen päälle ja kahvia sen kanssa![]()
eikä riitelyketjuaEikä tehdä tästä Ketjusta mustien haukkumaketjua sitten!
Mä tykkään tehä sellasen jauhelihamössön, mihin tulee herkku-tai muita sieniä-ja sipulia, joukkoon myös loraus kermaa ja rouhittua pippuria...niin ja tietysti naudanjauhelihaa ja suolaa.
mulla on jääkaapissa valmiina sitä "pula-ajan" ruokaa, makaroni-jauhelihamössöä![]()
Voi mennä riidaksi jos joku väittää palstalaisesta sellaista mikä ei pidä paikkansa.eikä riitelyketjua
Mä olen kolmatta päivää kuumeessa ja nuhassa ja tänään alkanut yskittämäänJouluun on 3kk.![]()