The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta päivää:)

Hampaat on pesty


Ja tukan takut selvitetty, hetki paikallaan ihmettelemistä ja sitten vois taas tehrä jotain:)
Täällä on rapee tunti kuunneltu kahden näsäviisaan lapsukaisen riitelyä ja kinastelua, ja taas oon lähes onnellinen ettei tartte olla lomalla vaan pääsee töihin:whistle: Mä oon varmaan huono äiti mut kummasti välillä tunnen helpotusta työpaikan pihaan päästyäni:oops: *huokaisee syvään*
 
Täällä on rapee tunti kuunneltu kahden näsäviisaan lapsukaisen riitelyä ja kinastelua, ja taas oon lähes onnellinen ettei tartte olla lomalla vaan pääsee töihin:whistle: Mä oon varmaan huono äiti mut kummasti välillä tunnen helpotusta työpaikan pihaan päästyäni:oops: *huokaisee syvään*
Noi hetket osaa olla kyllä rasittavia kun lapset tappelee ja jos ei mitään syytä ole tapella niin se syy keksitään:D
Tosin muistan kuinka me tehtiin lapsena mun sisarusten kanssa samaa ja tänä päivänä ei tulis mieleenkään tapella heiän kanssa:p:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Noi hetket osaa olla kyllä rasittavia kun lapset tappelee ja jos ei mitään syytä ole tapella niin se syy keksitään:D
Tosin muistan kuinka me tehtiin lapsena mun sisarusten kanssa samaa ja tänä päivänä ei tulis mieleenkään tapella heiän kanssa:p:love:
Jep, etenkin tuolla esikolla on melko voimakas kilpailuvietti ja haastaa nuorempaansa(joka on kuitenkin kovaluontoisempi) koko ajan, samalla huomaa miten tää nuorempi apinoi vanhemman sanasivalluksia saaden tuon vanhemman raivon partaalle:confused: Nuo molemmat on sanallisesti lahjakkaita ja osaa kyllä niin täydellisesti vetää oikeasta narusta niin halutessaan, niin hyvässä kuin pahassakin:ROFLMAO: Nää on siis nyt 7 ja 4,5v. Sitä teini-ikää odotellessa:cool: Toivottavasti tappelevat tappelunsa ennen sitä:D
 
r0s
Meidän teini päätti, että paras paikka nukkua (täällä mökillä mis ei oo kuin kaksi huonetta) on Volvon takakontti.

:LOL:

Siellä se yhä tuhisee mykkyrässä villaviltin alla. :love:

Suurin valintavaikutin lienee se, että siellä on ainoa pistoke josta voi ladata kännyä...:whistle:
 

Yhteistyössä