The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hmm. Huomenna alkaa kiekkokausi. Hyvin on onnistunut parin kuukauden omatoimireenit. Painoa on tullut ronskisti lisää. Ja painohan on tunnetusti voimaa :LOL: Oisko tullut niin paljon et ois jopa ylivoimaa.
Jos joku ihan tosissaan nurkkabaarissa tahtoo haastaa mulle riitaa niin mä sanon just samat sanat.
Voima on voimaa mut ylivoima on ylivoimaa.

Newtonin lain mukaan voima on massa x kiihtyvyys.
Sitä kiihtyvyyttä vaan tarttee olla inamperkeleesti, että mä haastaisin Karelinin matsiin. Koska tuo nyt ei hievahdakaan mistään mitä 70 kg elopainoinen osaa keksiä.

Jos kalenteria vois kääntää miten huvittaa niin Ali vs Tyson molemmat parhaina päivinään on matsi jonka tahtoisin nähdä.

Ja taas väärä tuote,eivät saa oikeaa tuotetta lähetettyä,tää oli jo 3 kerta.
On vissiin varastossa väärässä hyllyssä kun jatkuvasti tulee väärä. Myymälästä soittivat sinne ja jatkavat selvittelyä + selvittävät saanko jotain lisähyvitystä. Plääh.
Sain kuitenkin lahjakortilla ostettua kisuille evästä ja herkkuja ja oli avulias myyjä,niin hyvinmielin toivottelin hyvät viikonloput. Eiköhän maanantaina selviä lisää.

Oli taas tullu puhelu terveystalolta,toivottavasti eivät taas siirrä leikkausaikaa. Ei kuullut puhelua,kun olin kaupungilla silloin.

Yhteistyössä