The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Täällä on kuuma vaikka keittiössä ja makkarissa on pikkuikkunat rakosellaan:eek:
Ei voi laittaa kokonaan auki kun eihän noissa oo verkkoo ja kissa osaa kiipeillä:cautious:
Eiks keitto tulis heti läpi...tosin nyt alkoi tekee mieli jotain sienikeittoa:notworthy:


Juu mansikoita ja nektariineja on menny...salaattia ois kyllä kaapissa, mutta ei sekään oikein nyt nappaa:ninja:
Ulkona on aika viileää.
 
Eli myöhemmin:p
Oon kuule vielä erittäin hedelmällinen ja lisääntymiskykyinen...tuonkin sanoi gynekologi...(y)
:cautious:


Mulla nää on sekoillut 13 vuotiaasta saakkao_Oo_O
Viiskymppisen korvaan erittäin hedelmällinen kuulostaa kauheasta josta kannattaa pitää pieni pippelinsä mahdollisimman kaukana.
Itse lopetin lastenteon 18 v sitten kun niitä oli mielestäni yhdelle miehelle tarpeeksi.
Mieshän on teoriassa hedelmällinen murrosiästä hautaan mutta ainakaan minun haaveissani ei ole ysikymppisenä muistella, että kuinka niitä vaippoja vaihdettiin.

Seksitouhuja en ole ajatellut lopettaa. Se on kivaa hommaa. Nykyään vaan naisilla on ryppyjä, vaihdevuosivaivoja ja lastenlapsia eikä kiinnostusta pikapanoon hyppyrimäen huipulla mutta yritän sen asian kanssa pärjätä.
 
Vastapäisessä talossa asuu kuljetusyrittäjä jolla on tapana tyhjäkäyttää rekkaa kaks tuntia ennen ajoon lähtemistä.
Luulis näin kesällä vähemmänkin lämmityksen riittävän, mutta tänäänki iso diisseli alkoi nakuttamaan klo 19 ja nakuttaa vieläkin. Paikallaan.
Katteen täytyy olla todella kova jos on varaa polttaa kolme tuntia löpöä ajamatta metriäkään.
Ja kyl toi ääni alkaa pikkuhiljaa häiritsemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Idiootti mikä idiootti, onko sille kukaan sanonu mitään.
Helvetti tommosia älykääpiöitä, agressio nousee ja verenpaine pelkästään tästä kun kerroit
Mä olen pari kertaa käyny kattomassa ja kyseessä on tosiaankin aika arvokas rekka jolla ei pitäisi olla mitään asiaa asuinkadulle. Mutta siinä se vaan on, kone käynnissä eikä sitä lastata eikä kadunpätkällä näy ketään kuljettajasta puhumattakaan.

Kun kyllästyn niin hyppään rattiin ja ajan rekan vaikka Jyväskylään ja jätän moottorin käyntiin. Omistajalle jotain ihmeteltävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mä olen pari kertaa käyny kattomassa ja kyseessä on tosiaankin aika arvokas rekka jolla ei pitäisi olla mitään asiaa asuinkadulle. Mutta siinä se vaan on, kone käynnissä eikä sitä lastata eikä kadunpätkällä näy ketään kuljettajasta puhumattakaan.

Kun kyllästyn niin hyppään rattiin ja ajan rekan vaikka Jyväskylään ja jätän moottorin käyntiin. Omistajalle jotain ihmeteltävää.
Tommoset idiootit jättää rekkansa parkkiin kotinsa viereen.
Vaikka ei saisi.
Kyllä se päivä vielä koittaa kun mitta täyttyy, ilmottele sitten, :LOL:Hypätään kyytiin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä