The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hyvin toimii ja on herkullista.
PikkuKallelta opettaja kysyi, että jos puhelinlangalla on kolme varista ja ammut niistä yhden niin montako varista jää? PikkuKalle vastasi, että ei yhtään koska kaksi lentää karkuun.
Opettaja sanoi, että vastaus ei ole oikea mutta pidän logiikastasi.

Jolloin PikkuKalle kysyi, että puiston penkillä istuu kolme naista jäätelöpuikko kädessään. Yksi heistä nuolee jäätelöä, toinen puree ja kolmas imee. Kuka heistä on naimisissa?
Opettaja vastasi punastuen, että öööhhh... se joka imee?
Pikkukalle vastasi, että ei vaan se jolla on vihkisormus mutta pidän logiikastasi.
 
Hei moi kaikille!:love:

Täällä yritetään kiinteytyä huonolla menestyksellä - istun puun alla metässä lenkkipolun varressa ku näyttäs olevan vaan kuuro tuo sae.:oops::D





Aksulle:
hän ei ollut Peppi, siks se homma ei ottanu toimiakseen.

 
Jaha, sade loppu, matka jatkuu.
Mulla on nykyjään huono kunto! Puuskutan jo muutamasta matkasta ja hikoan litratolkulla.:D Onneks on sade niin voi ajatella että oon muuten vaan kastunut.:LOL:
 
Mä ny en Lispetin kiinteytymisistä sano mitään.
Se on vähän kuin Ellun kuvitteellinen rumuus.

Joskus miehen on vaan parempi pitää turpansa kiinni ja sihauttaa yksi olut lisää.

Siinä välissä Lispetti ehtii kiinteytymään ja Ellu kaunistumaan ja kaikki on taas hyvin. Paitti minä olen juovuksissa joten kaikki voi olla mun syytäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai nii. Anteeksi. Mä olen muutaman (ehkä tusinan) oluen kumarassa mutta mä ihmettelen sitä, että miks kauneimmilla naisilla on kauheimmat ulkonäköpaineet?
Mitä olen Lispetin kuvia nähnyt niin tohon kroppaan sopiikin kerätä muutama kilo niin ei näytä ihan siltä, että ei ole varaa ruokaan.
Mitä olen Ellun kuvia nähnyt niin eipä tosta nainen voi kauniimmaksi muuttua.

Ja hirveet ulkonäköpaineet molemmilla.

Onneksi olen itte keski-ikäinen kaljamaha jonka naama on veistetty kirveellä niin ei tartte murehtia kiloa tai kahta eikä ryppyä takalistossa.
Ei tosin käy flaksikaan mutta ei tartte murehtia.

Mä kelpaan Pepille just nyt semmoisena kuin olen.
Jos en kelpaa niin se ei ole Peppi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta vaan...
Tukka törröllään ja varpaat kylmänä, koska nukuin ilman peittoa ja ikkuna auki:notworthy:
Ulkoa kantautuu kaupungin melu, autot, lokit...naapurin mummot ja mopot...ja mä en vieläkään oikein tajua missä olen juuri nyt:alien:o_O
No jos kohta läpsyttelis suihkuun notta lämpenis.
 
Ai nii. Anteeksi. Mä olen muutaman (ehkä tusinan) oluen kumarassa mutta mä ihmettelen sitä, että miks kauneimmilla naisilla on kauheimmat ulkonäköpaineet?
Mitä olen Lispetin kuvia nähnyt niin tohon kroppaan sopiikin kerätä muutama kilo niin ei näytä ihan siltä, että ei ole varaa ruokaan.
Mitä olen Ellun kuvia nähnyt niin eipä tosta nainen voi kauniimmaksi muuttua.

Ja hirveet ulkonäköpaineet molemmilla.

Onneksi olen itte keski-ikäinen kaljamaha jonka naama on veistetty kirveellä niin ei tartte murehtia kiloa tai kahta eikä ryppyä takalistossa.
Ei tosin käy flaksikaan mutta ei tartte murehtia.

Mä kelpaan Pepille just nyt semmoisena kuin olen.
Jos en kelpaa niin se ei ole Peppi.

Mä sanoisin, ettei se välttämättä liity ulkonäköön mitenkään.

Vaan siihen että on hankala olla ja elää kun kasvattaa itselleen kummun vatsalle.

Ja sillehän pitää tehdä jotain ennen kuin on niin painava etteivät polvet kestä edes kävelylenkkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta vaan...
Tukka törröllään ja varpaat kylmänä, koska nukuin ilman peittoa ja ikkuna auki:notworthy:
Ulkoa kantautuu kaupungin melu, autot, lokit...naapurin mummot ja mopot...ja mä en vieläkään oikein tajua missä olen juuri nyt:alien:o_O
No jos kohta läpsyttelis suihkuun notta lämpenis.
Mäkin olen hieman utelias sen suhteen että minne sä muutit!

Vettä on liki, tai kaatopaikka, lokeista päätellen. Eli siis rannassa ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä sanoisin, ettei se välttämättä liity ulkonäköön mitenkään.

Vaan siihen että on hankala olla ja elää kun kasvattaa itselleen kummun vatsalle.

Ja sillehän pitää tehdä jotain ennen kuin on niin painava etteivät polvet kestä edes kävelylenkkiä.
Mulla on söpö kumpu masulla jota mä kutsun pehmusteeksi.
Kyl polvet sen vielä kestää vaik kolme ja puoltonnia coopperissa onkin pelkkä muisto.
 
Mulla on söpö kumpu masulla jota mä kutsun pehmusteeksi.
Kyl polvet sen vielä kestää vaik kolme ja puoltonnia coopperissa onkin pelkkä muisto.
Mulle taas alkaa oma paino olla liikaa vaikka normaalipainon puolella yhä (just ja just) olenkin. Huonot geenit selkäjutuissa peritty sekä mutsilta että faijalta. Pare vaan pistää tossua toisen eteen niin kauan kun olut maistuu tähän tahtiin.
 

Yhteistyössä